Dávid, Mária and Dorner, László and Hatvani, Andrea and Soltész, Péter and Taskó, Tünde and Soltész-Várhelyi, Klára (2016) Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 165-195. ISSN 0025-0279
|
Text
0016.2016.71.1.9.pdf Download (2MB) | Preview |
Official URL: http://dx.doi.org/10.1556/0016.2016.71.1.9
Abstract
Háttér és célok: Tanulmányunkban arra kerestük a választ, hogy hogyan változnak a 10–18 éves korosztály képességei, készségei az új infokommunikációs technológiák (IKT) elterjedésével. Feltételezésünk szerint a gyakori IKT-használat bizonyos készségek javulását (például vizuális észlelési képességek), míg más készségek romlását (például verbális és motorikus) eredményezi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | László Sallai-Tóth |
Date Deposited: | 06 Jun 2016 13:14 |
Last Modified: | 31 Mar 2018 23:15 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/35610 |
Actions (login required)
Edit Item |