REAL

Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban

Dávid, Mária and Dorner, László and Hatvani, Andrea and Soltész, Péter and Taskó, Tünde and Soltész-Várhelyi, Klára (2016) Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 165-195. ISSN 0025-0279

[img]
Preview
Text
0016.2016.71.1.9.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Háttér és célok: Tanulmányunkban arra kerestük a választ, hogy hogyan változnak a 10–18 éves korosztály képességei, készségei az új infokommunikációs technológiák (IKT) elterjedésével. Feltételezésünk szerint a gyakori IKT-használat bizonyos készségek javulását (például vizuális észlelési képességek), míg más készségek romlását (például verbális és motorikus) eredményezi.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan
Depositing User: László Sallai-Tóth
Date Deposited: 06 Jun 2016 13:14
Last Modified: 31 Mar 2018 23:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/35610

Actions (login required)

Edit Item Edit Item