Morauszki, András (2014) Kudarcra ítélve? Kompetenciaeredmények és pedagógiai hozzáadott érték a gettósodó és gettóiskolákban. In: A kulcskompetenciák fejlesztése a formális, a nem formális, valamint az informális tanulás során a társadalmi kohézió és esélyegyenlőség biztosítása érdekében. Tanárok Európai Egyesülete, Veszprém, pp. 9-24. ISBN 978-963-08-9685-6
Text
morauszkikudarcra_itelvetee.pdf Restricted to Repository staff only Download (641kB) | Request a copy |
Abstract
A tanulmányban az Országos kompetenciamérés adatsorai alapján elemzem a kompetenciaeredmények és a pedagógiai hozzáadott érték alakulását a magas roma tanulói aránnyal működő általános iskolák esetében. A pedagógiai hozzáadott érték vizsgálata lehetővé teszi, hogy az iskola tanulóinak kompetenciáit a hasonló összetételű iskolák eredményeivel hasonlítsuk össze. Az OKM adatbázisai több potenciális magyarázó változót kínálnak fel a kompetenciaeredmények és a PHÉ különbségeinek elemzéséhez.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
Depositing User: | Veronika Tamás |
Date Deposited: | 11 Aug 2014 08:49 |
Last Modified: | 13 Aug 2014 12:48 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/11118 |
Actions (login required)
Edit Item |