REAL

A terület marketingje : A városok, államok, nemzetek beruházási, ipari és idegenforgalmi vonzereje

Kozma, Gábor (1994) A terület marketingje : A városok, államok, nemzetek beruházási, ipari és idegenforgalmi vonzereje. TÉR ÉS TÁRSADALOM, 8 (3-4). pp. 131-134. ISSN 0237-7683

[img]
Preview
Text
2917-Tanulmányszöveg-9532-1-10-20170908.pdf - Published Version

Download (609kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus
G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz
H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar
Depositing User: László Sallai-Tóth
Date Deposited: 09 Dec 2020 10:28
Last Modified: 11 Mar 2025 07:30
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/118059

Actions (login required)

Edit Item Edit Item