Máté, Zoltán and Vallyon, Bence (2020) Internetes vállalkozásfejlesztési irányok. Logisztika Trendek és legjobb gyakorlatok kiadvány, 6 (1). pp. 46-53. ISSN 2416-0555
|
Text
20_9_08-Mate-Vallyon.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A tanulmány arra keresi a választ, hogy jelen korunk infokommunikációs változásai közepette, a vállalkozások számára milyen lehetőségek vannak kommunikációjuk hatékonyságának fokozására. A nem reprezentatív primer kutatás eredményei alapján négy klaszter került kialakításra és elnevezésre, melyek elérésére és a kommunikáció kialakítására vonatozóan konkrét javaslatok fogalmazódtak meg a munkában. Megállapítást nyert, hogy a hatékony kommunikáció kialakítása érdekében, célzott és a cél- közönség számára speciálisan megfogalmazott és eljuttatott információra van szükség. A kutatási eredmények kialakítására klaszteranalízist és diszkriminancia analízist használtunk.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF5001-6182 Business management / üzleti menedzsment Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 06 Apr 2022 13:46 |
Last Modified: | 10 Feb 2023 10:50 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/140408 |
Actions (login required)
Edit Item |