Kerstin V., Siakas (2008) Megosztott multikulturális hálózat az információs társadalom tanításáért: a kulturális sokféleség szempontjai. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 8 (3). pp. 18-30. ISSN 1587-8694
| 
 | Text inftars.VIII.2008.3.2.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (7MB) | Preview | 
Abstract
Ez a tanulmány a NETIS projekt keretében interkulturális és interdiszciplináris környezetekben végzett hálózati munka tapasztalatairól számol be, beleértve a kutatás, a tananyagfejlesztés és az azonos e-learning platformon folyó tanítás kérdéseit. A kurzuson résztvevő hallgatók különböző oktatási rendszerekben folytatják tanulmányaikat, különböző nemzeti kultúrákat képviselnek, más-más nyelven beszélnek és különféle szakirányokban tanulnak. A szerző a kulturális sajátosságok, valamint az adott országokra jellemző kommunikációs technológiai szintek fontosságát hangsúlyozza. Felhívja a figyelmet az egyes nemzetek információs társadalmára jellemző vonások, például az intézményi szabályozások, valamint a résztvevő hallgatók által választott szakirányok eltéréseire (a résztvevők között informatika és társadalomtudományi szakos hallgatók egyaránt előfordultak), továbbá a különböző nyelvek, attitűdök és értékek szerepére, érintve a kurzusok lebonyolításának a résztvevők létszámával összefüggő operatív kérdéseit is. A projekt munkatársai a kurzus folyamatos fejlesztése során az osztálytermi és a kutatási tapasztalatok együttes érvényesítésére törekedtek, folyamatosan értékelve és megosztva egymással a diákoktól és az oktatóktól érkező visszajelzéseket egyaránt.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában | 
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | Zsolt Baráth | 
| Date Deposited: | 05 Sep 2022 11:26 | 
| Last Modified: | 05 Sep 2022 11:32 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/147823 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



