Námesztovszki, Zsolt and Dragana, Glušac and Esztelecki, Péter and Kőrösi, Gábor and Major, Lenke (2015) Tapasztalatok három saját készítésű MOOC kapcsán - a tervezéstől a kiértékelésig. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 15 (3). pp. 63-84. ISSN 1587-8694
|
Text
inftars.XV.2015.3.4.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) | Preview |
Abstract
A tanulmány, a nemzetközi szakirodalom és a saját tapasztalatok tükrében, átfogó képet ad a MOOC-ok elkészítésének folyamatáról. Másrészről a begyűjtött empirikus adatokat statisztikai módszerekkel elemeztük, és segítségükkel közelebbről megismerhettük az online környezetben történő tanulás sajátosságait, valamint a tanulás eredményességét meghatározó tényezőket. Emellett részletesen megvizsgáltuk a tanulók és az oktatók kommunikációját a különböző felületeken, a tanulói aktivitást a beadandók és a videómegtekintések tükrében.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 12 Sep 2022 07:14 |
Last Modified: | 12 Sep 2022 07:14 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148314 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |