Hartyándi, Mátyás (2022) Játékos megoldások a hibrid humán- és szervezetfejlesztési szolgáltatásokban : Feltáró esettanulmány egy magyar vegyes tanulási platformról. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (12). pp. 3-17. ISSN 0133-0179
|
Text
970-Tanulmanyszovege-5421-1-10-20221212.pdf Download (809kB) | Preview |
Abstract
Az innovatív digitális technológiák a Covid-19 után is velünk maradtak, ám nem tudták teljesen kiváltani az élő tanulást. Bizonyos előrejelzések szerint éppen az online és offline folyamatokat vegyítő hibrid tanulási formák fogják dominálni a közeljövőt. A mára ernyőkifejezéssé vált vegyes tanulás (blended learning) a tanulási célok elérésének ilyen módú optimalizálását hangsúlyozza. A témát eddig elsősorban felsőoktatási kontextusban dolgozták fel, ugyanakkor adja magát, hogy a munkahelyi tanulási szintérhez kapcsolódóan is kutatva legyen. A tanulás optimalizálásához hatékony és eredményes módszerek szükségesek. Ezzel kapcsolatban a játékalapú dizájn területei mára vitatott megítélésű, de gazdag instrukciós eszköztárat tudhatnak magukénak. Egy hazai tanácsadó cég által fejlesztett vegyes tanulási platform feltáró esettanulmányán keresztül mutatja be a szerző, hogyan épülnek be a fejlesztési folyamatokba a klasszikus gamifikáció és az azon túlmutató játékos megoldások, és milyen a hibrid munkahelyi tanulást támogató (vagy éppen akadályozó) szerepet szántak ezeknek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | munkahelyi tanulás, vegyes tanulás, e-tanulás, gamifikáció, motivációs dizájn |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD30.2 Knowledge management. Information technology management / Tudásmenedzsment |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Feb 2023 12:30 |
Last Modified: | 09 Feb 2023 12:55 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/158560 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |