Szöllősi, Tamás (2022) Gregory J Ashworth élete és munkássága. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 18 (4-6). pp. 402-405. ISSN 1786-6553
|
Text
PSZ_2022_2_32.pdf Download (974kB) | Preview |
Abstract
A települések fejlődése, versenyképességük megtartása szempontjából elengedhetetlen, hogy megfelelő marketingstratégiákat dolgozzanak ki és alkalmazzanak. Ennek egyik fontos kutatója az angliai Gregory J Ashworth volt, aki élete nagy részét Hollandiában, a Groningen Egyetemen töltötte, ott tanított és kutatott. Fő munkája Henk Voogddal közösen írt „A város értékesítése – Marketingszemlélet a közösségi célú várostervezésben” című könyve. A munka igazi úttörőnek számít a marketing tudományok területén, hiszen a két szerző a marketingstratégiák településfejlesztésbe való átültetéséről értekezik. Gregory 2016-ban hunyt el, széles tudományos tevékenységi örökséget hátrahagyva.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | helymarketing, városimázs, fejlesztés, kutatás, Gregory J Ashworth |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában H Social Sciences / társadalomtudományok > HT Communities. Classes. Races / társadalmi rétegződés > HT170 Urban renewal. Urban redevelopment / városfejlesztés |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 06 Apr 2023 10:41 |
Last Modified: | 06 Apr 2023 10:41 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/163583 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |