Matyusz, Zsolt and Pistrui, Bence (2020) Digitalizációs projektek a magyar kiskereskedelmi szektorban : két meghatározó szegmens összehasonlítása empirikus példákon keresztül. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (6). pp. 27-41. ISSN 0133-0179
|
Text
408-Article.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A digitalizálódás napjaink egyik legjelentősebb globális folyamata, amely magába foglalja a mindennapi élet számos aspektusát, és átalakítja a kiskereskedelmi szektort is. A szerzők kutatásukban azt vizsgálják, hogy milyen digitalizációs trendek érvényesülnek a kiskereskedelemben, hogyan lehet ezeket a trendeket keretbe helyezni, valamint hogyan próbálnak vállalatok megfelelni ezeknek a trendeknek különböző digitalizációs projektek végrehajtásával. Ennek eredményeképpen elmondható, hogy a vállalatok stratégiájában a digitalizálódás fontos szerepet tölt be, és az ehhez szükséges kulcsfontosságú tényezőkkel rendelkeznek is, ugyanakkor a vállalatvezetőknek az IT szerepéről és hatásairól sokkal tágabban kell gondolkozniuk, mint eddig, valamint a hatékony front-end digitalizáció szükséges előfeltétele lehet a háttértámogató tevékenységek erre való felkészítése.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Ipar4.0, digitalizáció, kiskereskedelem, értéklánc, divat, sport |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF5001-6182 Business management / üzleti menedzsment |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 13 Apr 2023 13:55 |
Last Modified: | 13 Apr 2023 13:55 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/163783 |
Actions (login required)
Edit Item |