REAL

„Go Local a Budapest” – Creatività e innovazione nei servizi di guida turistica

Rátz, Tamara and Irimiás, Anna (2015) „Go Local a Budapest” – Creatività e innovazione nei servizi di guida turistica. In: Turismo creativo e identità culturali. Roma TrE-Press, Róma, pp. 29-43.

[img] Text
Ratz_Irimias_Italian_FINAL_VERSION.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution No Derivatives.

Download (390kB) | Request a copy

Abstract

A tanulmány kvalitatív kutatási módszerek alkalmazásával azt vizsgálja, hogy az elmúlt évtizedben Budapesten létrejött alternatív idegenvezetést kínáló vállalkozások fejlődésében és tevékenységében hogyan jelenik meg az innováció, milyen külső és belső tényezők gyakorolnak hatást ezen vállalkozások működésére és sikerességére, illetve hogyan befolyásolja az alternatív idegenvezetés piaca Budapest turisztikai kínálatát és imázsát.

Item Type: Book Section
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás
H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Depositing User: Dr Tamara Rátz
Date Deposited: 02 Oct 2014 13:02
Last Modified: 24 May 2016 09:27
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/17468

Actions (login required)

Edit Item Edit Item