REAL

How Corporate Executives Perceive Environmental Issues

Vastag, Gyula and Rondinelli, Dennis A. and Kerekes, Sándor (1996) How Corporate Executives Perceive Environmental Issues. JOURNAL OF EUROMARKETING, 5 (3). pp. 5-27. ISSN 1049-6483

[img] Text
JEM_1996_Perceptions.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB) | Request a copy
Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: környzeti marketing; környezetirányítási eszközök; Vállalati stratégia; környezeti menedzsment
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Q Science / természettudomány > QH Natural history / természetrajz > QH540 Ecology / ökológia
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 Jul 2015 20:37
Last Modified: 23 Jul 2015 20:37
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/25596

Actions (login required)

Edit Item Edit Item