REAL

Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management

Jáger, Clemens and Jäger, Tina and Hofmann, Daniela and Bensch, Tino (2011) Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (3-4). pp. 48-69. ISSN 0865-7823

[img]
Preview
Text
GT_2011_3_4_03_Jager_et_al_u.pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 13 Jul 2016 12:38
Last Modified: 13 Jul 2016 12:38
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/37776

Actions (login required)

Edit Item Edit Item