REAL

A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi

Horváth, Ádám (2015) A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 97-112. ISSN 2415-9395

[img]
Preview
Text
Studia_Mundi_Vol_2_No_3_10_Horváth.pdf

Download (786kB) | Preview

Abstract

A kutatás során a hátrányos helyzetű tanulók szociális tulajdonságainak felmérését folytattam két - két, Észak - Magyarországon és Észak - Alföldön található általános iskolában, és sz akiskolában,ahol a diákokkal készített kérdőíves felmérést, az intézményvezetőkkel folytatott interjúk egészítették ki. A kiválasztott iskolákban fokozottan magas arányban tanulnak hátrányos - és halmozottan hátrányos helyzetű diákok, így a nevelési sajátos ságokról releváns képet kaphattam a diákok és az intézményvezetők szemszögéből is.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Depositing User: Dr. Zsigmond Gábor SZALAY
Date Deposited: 19 Aug 2016 13:46
Last Modified: 19 Aug 2016 13:46
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/39017

Actions (login required)

Edit Item Edit Item