REAL

Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében = The nonverbal thinking of hard of hearing students with regard to co-morbid neurogenic learning disorder/dysphasia

Zsoldos, Márta and Mayer, Mónika (2014) Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében = The nonverbal thinking of hard of hearing students with regard to co-morbid neurogenic learning disorder/dysphasia. Magyar Pszichológiai Szemle, 69 (1). pp. 27-44. ISSN 0025-0279

[img] Text
mpszle.69.2014.1.3.pdf
Restricted to Repository staff only until 31 March 2034.

Download (334kB)

Abstract

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan
Depositing User: László Sallai-Tóth
Date Deposited: 11 Dec 2016 09:50
Last Modified: 11 Dec 2016 09:50
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/43034

Actions (login required)

Edit Item Edit Item