Pintér, Lilla (2016) A csak partikula értelmezése óvodáskorban. In: LingDok 15: Nyelvészdoktoranduszok dolgozatai , 2014. november 20-21., Szeged.
|
Text
Pintér (2016) - LingDok 15.pdf Download (921kB) | Preview |
Official URL: http://nydi.szte.hu/LingDok_konfkotetek_files/ling...
Abstract
A dolgozat két kísérlet eredményeiről számol be, amelyekben azt vizsgáltam, hogy miként értelmezik a magyar anyanyelvű óvodások a csak partikulával módosított fókuszos szerkezeteket. A két legfőbb kutatási kérdés az volt, hogy a gyerekek ebben az életkorban értik-e a fókuszpartikula által kifejezett kimerítő azonosítást, illetve képesek-e a megfelelő összetevővel társítani ezt a kimerítőséget.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PH Finno-Ugrian, Basque languages and literatures / finnugor és baszk nyelvek és irodalom > PH04 Hungarian language and literature / magyar nyelv és irodalom |
Depositing User: | Lilla Pintér |
Date Deposited: | 12 Dec 2016 14:41 |
Last Modified: | 12 Dec 2016 14:41 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/43183 |
Actions (login required)
Edit Item |