REAL

Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből

Piskóti, István, ed. (2016) Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc.

[img]
Preview
Text
Mar_kal_2016.pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Book
Additional Information: A Marketingkaleidoszkóp 2016 tanulmánykötetet a Marketing Intézet a "T-MEGY 2016 - a turizmusmarketing elmélet és gyakorlat szakmai találkozója" alkalmából jelentette meg.
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 18 Feb 2019 15:05
Last Modified: 31 Mar 2023 11:46
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/91423

Actions (login required)

Edit Item Edit Item