REAL

Items where Author is "Czeglédi, Csilla"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 6.

Article

Kusmangazynova, Aidana and Juhász, Tímea and Czeglédi, Csilla (2023) A hallgatók közötti tudásátadás vetületei egy gazdasági felsőoktatási intézményben. EDUCATIO, 32 (3). pp. 523-536. ISSN 1216-3384

Czeglédi, Csilla and Valentinyi, Klára and Borsos, Eszter and Szira, Zoltán and Varga, Erika (2020) Az álhírjelenség a közösségi oldalakon = Fake News in Social Media. Acta Carolus Robertus : Az Eszterházy Károly Egyetem Gyöngyösi Károly Róbert Campusának tudományos közleményei, 10 (1). pp. 17-29. ISSN 2062-8269 (nyomtatott) ; 2498-9312 (online)

Papp-Váry, Árpád Ferenc and Hajnal, Mónika and Czeglédi, Csilla (2020) A személyes márkázás hatása a karrierépítésre. ÚJ MUNKAÜGYI SZEMLE, 1 (1). pp. 38-45. ISSN 2677-1306

Czeglédi, Csilla and Hajós, László and Kollár, Péter and Kuna, Zsuzsanna and Mikáczó, Andrea and Varga, Erika (2018) Motivations and Attitudes to Entrepreneurship in Hungary based on a 2015 Examination. Studia Mundi – Economica, 5 (3). pp. 136-147. ISSN 2415-9395

Czeglédi, Csilla and Juhász, Tímea (2015) „Mit várunk el a pályakezdőktől?” Vélemények és szempontok a cégek oldaláról. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 54-63. ISSN 2415-9395

Czeglédi, Csilla and Marosné Kuna, Zsuzsanna and Hajós, László (2014) Advising the ‘persuadable cluster’ of Hungarian companies on talent management. Studia Mundi – Economica, 1 (1). pp. 61-69. ISSN 2415-9395

This list was generated on Fri Apr 19 06:06:12 2024 CEST.