REAL

Items where Author is "Hámori, Balázs"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 8.

Article

Hámori, Balázs (2021) A figyelem ökonómiája. A vevők meghódításának új módszerei és csatornái. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 68 (1). pp. 96-124. ISSN 0023-4346

Hámori, Balázs and Szabó, Katalin (2018) Innováció és hálózat. EDUCATIO, 27 (2). pp. 208-224. ISSN 1216-3384

Hámori, Balázs (2012) The resonance and impact of Economics of Shortage. Acta Oeconomica, 62 (3). pp. 385-395. ISSN 0001-6373

Hámori, Balázs and Derecskei, Anita and Hurta, Hilda and Szabó, Katalin and Tóth, László (2007) Versengő és kooperatív magatartás az átalakuló gazdaságban. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 54 (6). pp. 579-601. ISSN 0023-4346

Hámori, Balázs (2004) Bizalom, jóhírnév és identitás az elektronikus piacokon. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 51 (9). pp. 832-848. ISSN 0023-4346

Book Section

Hámori, Balázs and Szabó, Katalin (2008) Hegymenet Alkalmazkodás a piacgazdasági realitásokhoz a munka világában. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem. Aula Kiadó, Budapest, pp. 208-222. ISBN 978 963 9698 66 6

Hámori, Balázs (2005) Trust, Reputation and Identity in the Electronic Markets. In: Paradigm shift - information, knowledge and innovation in the new economy. Competitio könyvek (4). University of Debrecen, Debrecen, pp. 115-132. ISBN 963-472-886-3

Szabó, Katalin and Hámori, Balázs (2004) A piaci algoritmusok és magatartásformák változásai az információgazdaságban. In: A szociális identitás, az információ és a piac. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei . JATE Press, Szeged, pp. 43-78.

This list was generated on Thu Apr 25 13:12:23 2024 CEST.