REAL

Items where Author is "Hetesi, Erzsébet"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article | Monograph
Number of items: 5.

Article

Vilmányi, Márton and Hetesi, Erzsébet and Tarjányi, Margit Anita (2020) Társadalmi beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (12). pp. 60-71. ISSN 0133-0179

Hetesi, Erzsébet and Vilmányi, Márton (2016) The Effect of Dynamic Relationship Capabilities on B2B Lolyalty. THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (1). pp. 79-88. ISSN 1589-3413

Hetesi, Erzsébet (2016) Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Korreferátum Rekettye Gábor a "A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 11-14. ISSN 0133-0179

Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs (2012) Az információtechnológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésekben? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 12 (2). pp. 41-67. ISSN 1587-8694

Monograph

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Feleky, Gábor and Hetesi, Erzsébet and Kürtösi, Zsófia and Prónay, Szabolcs and Szántó, Szilvia and Utasi, Ágnes and Vilmányi, Márton (2011) Életstílus alapú fogyasztói szegmentumkutatás = Lifestyle-based consumer segment research. Project Report. OTKA.

This list was generated on Sat Sep 21 05:03:26 2024 CEST.