REAL

Items where Author is "Kenesei, Zsófia"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 26.

Cserdi, Zsófia Hajnalka and Kenesei, Zsófia (2024) Mobiltechnológia-elfogadás az okoshotelek világában. VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (3). pp. 29-43. ISSN 0133-0179

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2022) A Covid19-pandémia jelentette félelmek hatása a nyaralás tervezése során felmerülő kockázatészlelésre = The impact of Covid19 pandemic fears on risk perception when planning a holiday. TURIZMUS BULLETIN, 22 (3). pp. 4-11. ISSN 1416-9967

Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia (2022) Munkavállalói élmény tervezése: új megközelítés a turizmusban a tehetségek bevonzására a Covid19 árnyékában = Employee experience journey mapping: a new approach to attracting talent in the tourism sector in the shadow of Covid19. TURIZMUS BULLETIN, 22 (1). pp. 47-57. ISSN 1416-9967

Halász, Ágnes and Kenesei, Zsófia (2022) Technológiaelfogadás a felsőoktatásban - az interakcióigény és az önszabályozás hatása az online tanulási szándékra. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 4-18. ISSN 0133-0179

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2021) Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában: fókuszban a Z generáció = Factors Influencing Attitudes related to Smart Hotels: Focus on Generation Z. TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 21 (4). pp. 25-33. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2021) A beszállítók technológiai heterogenitásának hatása a megrendelő vállalat rövid és hosszú távú teljesítményére = Impact of the technological heterogeneity of suppliers on the short- and long-term performance of the focal company. STATISZTIKAI SZEMLE, 99 (12). pp. 1156-1184. ISSN 0039-0690

Michalkó, Gábor and Kenesei, Zsófia and Kiss, Kornélia and Kolos, Krisztina and Kovács, Edina and Sziva, Ivett (2020) Hévízi nyugalom – életkori sztereotípiák a turizmusban = Tranquility in Hévíz – age-related stereotypes in tourism. TURIZMUS BULLETIN, 20 (4). pp. 15-27. ISSN 1416-9967

Sziva, Ivett and Kenesei, Zsófia and Kiss, Kornélia and Kolos, Krisztina and Kovács, Edina and Michalkó, Gábor (2020) Társadalmi innováció a városi desztinációk versenyképességének szolgálatában. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (7-8). pp. 2-12. ISSN 0133-0179

Kovács, Edina and Kiss, Kornélia and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2020) Vajon mit rejt a turizmus és az időskori foglalkoztatás metszete? = Intersection of elderly employment and tourism – opportunities for proactively addressing the challenges brought by aging societies. KÖZ-GAZDASÁG, 15 (4). pp. 181-191. ISSN 1788-0696

Kenesei, Zsófia (2020) A technológia használatának segítő tényezői idős korban. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (10). pp. 15-28. ISSN 0133-0179

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2019) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? TURIZMUS BULLETIN, 19 (3). pp. 21-29. ISSN 1416-9967

Kenesei, Zsófia and Bali, Zsófia (2019) Méltányosság vagy racionalitás? A túlzott kompenzáció hatása. VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 50 (7-8). pp. 2-15. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Bognár, Fanni (2019) Robottal beszélgetni? A chatbottal való kommunikáció elfogadásának tényezői különös tekintettel az érzelmekre = Talking to robot? Emotional aspects of accepting chatbot communication. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (3.). pp. 67-84. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: Múlt vagy jövő? VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 49 (1). pp. 2-12. ISSN 0133-0179

Michalkó, Gábor and Kenesei, Zsófia and Kiss, Kornélia and Kolos, Krisztina and Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2018) Társadalmi innováció a turizmus kontextusában. TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 18 (1). pp. 45-54. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia Hajnalka (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (12). pp. 4-10. ISSN 0133-0179

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2017) Elkötelezett kapcsolatok és nemzetköziesedés – vállalataink innovációs teljesítményének két fontos forrása. STATISZTIKAI SZEMLE, 95 (8-9). pp. 823-846. ISSN 0039-0690

Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (2). pp. 53-66. ISSN 0133-0179

Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (2). pp. 30-39. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia (2017) A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. STATISZTIKAI SZEMLE, 95 (1). pp. 29-50. ISSN 0039-0690

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2016) Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (9). pp. 15-25. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (3). pp. 2-17. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (1). pp. 2-19. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2013) A marketing szerepe a vállalati versenyképességben. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 47 (3). pp. 3-18. ISSN 1219-0349

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketingeszközök alkalmazásának hatása versenyképességre. Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest.

Kenesei, Zsófia and Bernschütz, Mária and Kolos, Krisztina and Szántó, Szilvia (2009) A panaszhelyzetek hatékony menedzselése a fogyasztói szolgáltatásoknál = Effective recovery management in consumer services. Project Report. OTKA.

This list was generated on Tue Mar 19 09:57:44 2024 CET.