REAL

Items where Author is "Mitev Ariel, Zoltán"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 17.

Article

Tóth, Rita and Mitev Ariel, Zoltán (2022) Játék (munka)időben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (12). pp. 68-77. ISSN 0133-0179

Tóth, Rita and Mitev Ariel, Zoltán (2022) Vendégszerkesztői előszó a „játék, játékosság és játékosítás interdiszciplináris megközelítései üzleti környezetben” című különszámhoz. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (12). p. 2. ISSN 0133-0179

Mitev Ariel, Zoltán (2022) Árkok és sáncok az üzleti oktatásban: a hadijáték áthidaló szerepe. HONVÉDSÉGI SZEMLE: A MAGYAR HONVÉDSÉG KÖZPONTI FOLYÓIRATA, 150 (5). pp. 97-104. ISSN 2060-1506

Hegedüs, Dóra and Mitev Ariel, Zoltán (2021) Tényleg boldog a karácsony? : A karácsonyi stressz (stressmas) átélése a fiatal felnőttek szemszögéből. VEZETÉSTUDOMÁNY, 52 (10). pp. 2-13. ISSN 0133-0179

Kelemen-Erdős, Anikó and Mitev Ariel, Zoltán (2020) Eszképizmustól az ajánlásig – Élményfokozatok és hatásai a romkocsmákban = From Escapism To Recommendation – Experience Stages and Their Impact on Guests in Ruinpubs. TURIZMUS BULLETIN, 20 (2). pp. 14-21. ISSN 1416-9967

Ásványi, Katalin and Mitev Ariel, Zoltán and Jászberényi, Melinda and Mentes, Mert (2019) Családok fesztiválélménye – két családbarát fesztivál elemzése. TURIZMUS BULLETIN, 19 (3). pp. 30-37. ISSN 1416-9967

Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (9). pp. 6-13. ISSN 0133-0179

Mitev Ariel, Zoltán and Bauer, András and Gáti, Mirkó (2019) A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 66 (1). pp. 95-113. ISSN 0023-4346

Galla, Daniella Dominika and Mitev Ariel, Zoltán and Korcsmáros, Enikő (2019) A vállalati innováció dimenzióinak feltárása az értékesítő nézőpontjából = Exploring the Dimensions of Enterprise Innovation From the Salesman's Perspective. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (10). pp. 26-38. ISSN 0133-0179

Mitev Ariel, Zoltán and Kántor, Barbara (2018) Fogyasztói magatartás – a marketing és a kulturális antropológia kapcsolódási pontjai. REPLIKA (106-07). pp. 219-231. ISSN 0865-8188

Kántor, Barbara and Mitev Ariel, Zoltán (2018) Paraetnográfia?! REPLIKA (106-07). pp. 165-183. ISSN 0865-8188

Mitev Ariel, Zoltán and Kántor, Barbara (2018) Társadalmi marketing – és a szociokulturális antropológia mint gyakorlati érték. REPLIKA (106-07). pp. 199-218. ISSN 0865-8188

Irimiás, Anna Rita and Mitev Ariel, Zoltán and Michalkó, Gábor (2018) Voices of the fisher king: narratives of older travellers’ religious journeys. JOURNAL OF GLOBAL SCHOLARS OF MARKETING SCIENCE: BRIDGING ASIA AND THE WORLD, 28 (3). pp. 221-238. ISSN 2163-9159

Cosovan, Attila Róbert and Horváth, Dóra and Mitev Ariel, Zoltán (2018) A designkommunikáció antropológiai megközelítése. REPLIKA (106-07). pp. 233-245. ISSN 0865-8188

Mitev Ariel, Zoltán and Irimiás, Anna Rita and Michalkó, Gábor and Franch, Mariangela (2017) “Mind the scenery!” : landscape depiction and the travel intentions of Game of Thrones fans : some insights for DMOs. Regional Statistics : journal of the Hungarian Central Statistical Office, 7 (2). pp. 58-74. ISSN 2063-9538

Irimiás, Anna Rita and Mitev Ariel, Zoltán and Michalkó, Gábor (2017) Thematic guided tours to co-create film tourism experiences: the case of the Game of Thrones. REVISTA TURISMO & DESENVOLVIMENTO, 27-28. pp. 451-453. ISSN 1645-9261

Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (3). pp. 23-35. ISSN 0133-0179

This list was generated on Sun Sep 22 16:03:49 2024 CEST.