REAL

Items where Author is "Vidákovich, Tibor"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 10.

Article

Kasik, László and Vidákovich, Tibor and Gáspár, Csaba and Tóth, Edit (2017) Az SPSI-A hazai adaptálásának eredményei = Hungarian adaptation of SPSI–a. Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (2). pp. 201-229. ISSN 0025-0279

Kasik, László and Vidákovich, Tibor and Gáspár, Csaba and Tóth, Edit (2017) Az SPSI–A hazai adaptálásának eredményei. Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (2/4). 201 -229. ISSN 0025-0279

Köböl, Erika and Vidákovich, Tibor (2015) A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 3-17. ISSN 1215-5233

Vidákovich, Tibor and Vígh, Tibor and Sominé Hrebik, Olga and Thékes, István (2013) Az angol és német nyelvi szókincs online diagnosztikus tesztelése a 6. évfolyamon. Iskolakultúra, 13 (11). pp. 117-130. ISSN 1215-5233

Vidákovich, Tibor and Cs. Czachesz, Erzsébet (2001) Egy helyesírás-vizsgálat tapasztalatai. Iskolakultúra, 11 (3). pp. 37-50. ISSN 1215-5233

Vidákovich, Tibor and Cs. Czachesz, Erzsébet (1999) Az olvasásmegértési képesség fejlődése. Iskolakultúra, 9 (6-7). pp. 60-69. ISSN 1215-5233

Book Section

Vidákovich, Tibor and Habók, Anita (2019) Integration and ICT Tools in the Education of SEN Students in Hungary. In: TELESEICT. Guide of Good Practices. Wolters Kluwer, pp. 89-100. ISBN 978-84-15651-83-3 (print); 978-84-15651-86-4

Monograph

Cs. Czachesz, Erzsébet and Molnár, Edit Katalin and Vidákovich, Tibor (2008) Olvasásmegértés, műfajismeret és jelentéskonstrukció. (A műfajok és szerepük az olvasásmegértésben és a jelentéskonstrukcióban 10-18 éves korban) = Reading comprehension, genre and the construction of meaning. Project Report. OTKA.

Józsa, Krisztián and Cs. Czachesz, Erzsébet and Józsa, Krisztián and Vidákovich, Tibor (2007) A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal = The criterion referenced development of knowledge acquisition based on curricular contents. Project Report. OTKA.

Vidákovich, Tibor and Csíkos, Csaba and Kontra, József (2006) A matematikai alapképességek, a matematikai gondolkodás fejlődése 6-18 éves korban = Development of basic mathematical skills and mathematical thinking of 6-18-year-olds. Project Report. OTKA.

This list was generated on Fri Apr 19 23:33:00 2024 CEST.