REAL

Items where Subject is "H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés > HE22 Broadcasting / műsorszórás"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | F | G | K | M | S | V | W
Number of items at this level: 17.

A

Anderson, Jacqueline S. and Ferris, Pixy Ferris (2016) Gender Stereotyping and the Jersey Shore: A Content Analysis. KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY, 4 (1). pp. 1-19. ISSN 2063-7330

B

Balogh, Lídia (2017) Cigányzenész - roma hős? : Romák mint pozitív szereplők a médiában. In: Saját kép – ellenkép. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 229-248. ISBN 978-963-284-946-1

Bódi, Jenő (2016) A tévénéző turista : A médiaturizmus helyeinek kulturális geográfiája. REPLIKA (96-97). pp. 59-74. ISSN 0865-8188

C

Chengtuan, Li and Yongping, Ran and Kádár, Zoltán Dániel (2018) Constructing self-expert identity via other-identity negation in Chinese televised debating discourse. TEXT AND TALK, 38 (4). pp. 435-455. ISSN 1860-7330

F

Fodor, Péter (2019) Sport, emlékezet, politika: irodalmi és filmes változatok. Other thesis, Debreceni Egyetem.

Fodor, Péter (2020) A mémektől a Puskás Arénáig. Néhány megjegyzés a TrollFoci történetéhez. In: A magyar internet történetei. Typotex, Budapest. (In Press)

Fodor, Péter (2019) A tabuizálástól a kultuszig. Adalékok az Aranycsapat 1957 utáni mozgóképes emlékezetéhez. In: Hallgatás - poétika, politika, performativitás. Prae.hu, Budapest, pp. 247-272. (In Press)

G

Gayer, Zoltán (1997) A Híradó képi retorikájának néhány jellegzetessége. REPLIKA (26). pp. 69-80. ISSN 0865-8188

Gellén, Klára (2016) A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban. In Medias Res, 5 (1). pp. 17-32. ISSN 2063-6253

Gellén, Klára (2012) A kereskedelmi közleményekkel szemben támasztott műsorszerkezeti követelmények. In Medias Res, 1 (1). pp. 105-121. ISSN 2063-6253

K

Kokoly, Zsolt (2018) A Műhold- és kábel-irányelv a digitális egységes piaci stratégia tükrében. In Medias Res, 7 (1). pp. 94-105. ISSN 2063-6253

M

Márton, Lídia (2001) A közszolgálati műsorszolgáltatás finanszírozása az EU versenyszabályainak tükrében. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2001 (1-4). pp. 151-183. ISSN 0865-7823

S

Szikora, Tamás (2019) Liberalizációs és fogyasztóvédelmi törekvések az audiovizuális média szabályozásának módosítása kapcsán : A televíziós reklámok és a termékmeg jelenítés jövője a digitális médiakörnyezetben. In Medias Res, 8 (2). pp. 367-380. ISSN 2063-6253

Szikora, Tamás (2012) A műsorszámok közben megjelenő kereskedelmi üzenetek : Új elemek és technikák a kereskedelmi közlemények gyakorlatában. In Medias Res, 1 (2). pp. 334-348. ISSN 2063-6253

V

Vályi, Gábor (2005) A rögzített zene kritikai kutatása : Zene, technológia, hatalom. REPLIKA (49). pp. 27-44. ISSN 0865-8188

Vörös, Boldizsár (2016) Terek, tömegek, filmek : Rendezvények magyar híradókban 1915-ben és 1919-ben. In: Propaganda – politika, hétköznapi és magas kultúra, művészet és média a Nagy Háborúban. Országos Széchényi Könyvtár (OSZK), Budapest, pp. 303-312. ISBN 978-963-200-660-4

W

Widyatama, Rendra and Polereczki, Zsolt (2020) The Indonesia Policy on Television Broadcasting: A Politics and Economics Perspective. IRANIAN ECONOMIC REVIEW (8). pp. 1-10. ISSN 1026-6542

This list was generated on Thu Nov 26 19:47:18 2020 CET.