Bertalan, Péter and Petrás, Viktória (2019) Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján = The Assessment and Questions of the Present Agricultural Education based on the Data of FM DASZK Móricz Zsigmond Agricultural High School, Secondary Technical School and Students’ Hostel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 161-176. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)
|
Text
13-Bertalan-Horvathne_Petras-tanulmany-tp-2019-02.pdf Download (913kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.13
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Második szerző: Horváthné Petrás Viktória |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 20 Sep 2019 11:58 |
Last Modified: | 30 Mar 2023 07:10 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/100121 |
Actions (login required)
Edit Item |