REAL

Az ár, a minőség, a márkanév és a környezetbarátság fontossága a vásárlói döntések során = The Importance of Price, Quality, Brandname and Environmentally Friendliness in Consumer Decision Making

Nagy, Szabolcs (2019) Az ár, a minőség, a márkanév és a környezetbarátság fontossága a vásárlói döntések során = The Importance of Price, Quality, Brandname and Environmentally Friendliness in Consumer Decision Making. In: Konferenciakiadvány : "Mérleg és kihívások" XI. Nemzetközi Tudományos Konferencia. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 254-265. ISBN 978-963-358-202-2

[img]
Preview
Text
AZARAMINOSEGAMARKANEVESAKORNYEZETBARATSAG.pdf

Download (286kB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 22 Jan 2020 07:20
Last Modified: 30 Mar 2023 07:30
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/105638

Actions (login required)

Edit Item Edit Item