Nagy, Szabolcs (2019) Az ár, a minőség, a márkanév és a környezetbarátság fontossága a vásárlói döntések során = The Importance of Price, Quality, Brandname and Environmentally Friendliness in Consumer Decision Making. In: Konferenciakiadvány : "Mérleg és kihívások" XI. Nemzetközi Tudományos Konferencia. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 254-265. ISBN 978-963-358-202-2
|
Text
AZARAMINOSEGAMARKANEVESAKORNYEZETBARATSAG.pdf Download (286kB) | Preview |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 22 Jan 2020 07:20 |
Last Modified: | 30 Mar 2023 07:30 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/105638 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |