Hajdú, Noémi (2018) Az online marketingcontrolling értékelési folyamata a tartalommarketing ROI segítségével. Controller info, 6 (1). ISSN 2063-9309
|
Text
ContrInf_beliv_2018-01_02.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Jelen cikkben a marketingcontrolling szemléletű tartalommarketing lényegi elemeit, kialakítási és mérési lehetőségeit ismerjük meg részletesen. A tartalommarketing a 21. századi vevőszerzés hatékony eszköze, mely olyan stratégiai marketing megközelítést képvisel, ahol a releváns információátadás a cél, konverzió generálása érdekében. A definíció meghatározásánál szükséges a tartalommarketing és az inbound marketing közötti hasonlóságok, különbözőségek és fogalmi keveredések tisztázása. A mérési módszereket illetően a sikermérés controlling folyamatára történik fókuszálás, melyben a kvantitatív mutatószámok közül a tartalommarketing ROI-t vezeti végig a szerző egy konkrét példán keresztül. A számítás során levonható kauzális összefüggések alapján a különböző célcsoportok felhasználói igényeihez optimalizálhatjuk az online tartalmat.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy |
Depositing User: | Tamás Diósy |
Date Deposited: | 05 Feb 2020 14:47 |
Last Modified: | 05 Feb 2020 14:47 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/106181 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |