REAL

Items where Subject is "H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z | É
Number of items at this level: 156.

A

Agárdi, Irma and Berezvai, Zombor and Alt, Mónika-Anetta (2017) A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 64 (7-8). pp. 805-822. ISSN 0023-4346

B

Bakucs, Lajos Zoltán and Falkowski, J. and Fertő, Imre (2014) Does market structure influence price transmission in the agro-food sector? JOURNAL OF AGRICULTURAL ECONOMICS, 65 (1). pp. 1-25. ISSN 0021-857X

Bakucs, Lajos Zoltán and Fertő, Imre (2015) Empirical tests of sale theories : Hungarian milk prices. AGRICULTURAL ECONOMICS-ZEMEDELSKA EKONOMIKA, 61 (11). pp. 511-521. ISSN 0139-570X

Bakucs, Lajos Zoltán and Fertő, Imre (2014) Fejezetek a mezőgazdasági árak elemzéséből. KTI Könyvek (17). MTA KRTK Közgazdaság-tudományi Intézet, Budapest. ISBN 978-615-5447-22-8

Balázsiné Farkas, Katalin (2017) A diplomás pályakezdő pénzügyi, számviteli és controlling szakemberek kompetenciái (II. rész). Controller info, 5 (3). pp. 23-29. ISSN 2063-9309

Balogh, Róbert (2017) Margócsy Dániel: Commercial Visions: Science, Trade, and Visual Culture in the Dutch Golden Age. IRODALOMISMERET: IRODALMI MŰVÉSZETI ÉS MUZEOLÓGIAI FOLYÓIRAT (2). pp. 90-95. ISSN 0865-6886 (print); 2063-0719 (online)

Baranyi, Béla (2014) Erdősi Ferenc: A közeledő Távol-Kelet. A transzeurázsiai közlekedési kapcsolatok jelene és jövője. Tér és Társadalom, 28 (3). pp. 145-147. ISSN 0237-7683

Bárczi, Judit and Lôkös, Klára and Gál, Zsolt (2017) A statisztika módszertani lehetőségeinek alkalmazása az üzleti elemzési eljárásokban. Controller info, 5 (3). pp. 18-22. ISSN 2063-9309

Benedek, Botond (2017) Performance increase of moving average based trading strategies by using the short-long positions of retail traders = A mozgóátlag alapú kereskedési stratégiák teljesítményének növelése a retail kereskedők rövid-hosszú pozícióinak felhasználásával. KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS, 20 (130). pp. 79-99. ISSN 1582-1986

Benedek, Zsófia and Fertő, Imre and Baráth, Lajos and Tóth, József (2014) Termelői heterogenitás a rövid ellátási láncokban : a piacokon értékesítő gazdák jellemző különbségei. GAZDÁLKODÁS, 58 (4). pp. 307-319. ISSN 0046-5518

Bojnec, Štefan and Fertő, Imre (2015) Are new EU member states catching up with older ones on global agri-food markets? POST-COMMUNIST ECONOMIES, 27 (2). pp. 205-215. ISSN 1463-1377

Bojnec, Štefan and Fertő, Imre (2015) Does enlargement has caused intra and extra European Union agri-food trade? Bulgarian Journal of Agricultural Sciences, 21 (1). pp. 1-15. ISSN 1310-0351

Bojnec, Štefan and Fertő, Imre (2015) Institutional determinants of agro-food trade. TRANSFORMATIONS IN BUSINESS & ECONOMICS, 14 (2). pp. 35-52. ISSN 1648-4460

C

Csiszár, Csilla Margit (2012) Fogyasztóvédelmi intézményrendszerek és lakossági megítélésük Európában. VEZETÉSTUDOMÁNY, 43.. pp. 108-116. ISSN 0133-0179

Csiszár, Csilla Margit (2012) Institutional systems of consumer protection in the European Union. INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF RESEARCH IN BUSINESS, Vol. 2 (Issue ). pp. 31-38. ISSN 2046-7141

Csiszár, Csilla Margit (2015) Mérlegen a fogyasztóvédelem. In: „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 795-808. ISBN 978-963-358-098-1

Csiszár, Csilla Margit (2014) A fogyasztóvédelem rendszertani megközelítése nemzetközi kitekintéssel. In: Szervezetek és vállalatok aktuális kérdései. Kheops Automobil-Kutató Intézet, Mór, pp. 244-257. ISBN 978-963-89779-2-2

Csóka, Péter and Hevér, Judit (2017) Portfolio valuation under liquidity constraints with permanent price impact. Műhelytanulmányok = Discussion Papers (MT-DP). Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, Budapest. ISBN 978-615-5754-34-0

Czeglédy, Tamás (2014) Európa – A centrum–periféria kapcsolat kereskedelmi kérdései = Europe – The Commercial Questions of the Centre-Peripheral Relations. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2014 (3). pp. 3-24. ISSN 0865-7823

D

Dankó, László (2006) Az innováció helye a nemzetközi termékmenedzsment döntésekben. In: Innovációmarketing. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 187-201. ISBN 9630583968

Dankó, László (2000) Interkultúrális (cross-culture) marketing: válasz a szociokultúrális különbözőségekre0. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 34 (2). pp. 52-56. ISSN 1219-0349

Dankó, László (2007) Kereskedelmi technika : A nappali és levelező tagozatos kereskedelem – marketing szakos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2001) Kis- és középvállalkozások külpiaci aktivitásának fejlesztése. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 35 (3). pp. 12-17. ISSN 1219-0349

Dankó, László (1999) Magyar vállalati marketingaktivitás a Kárpátok Eurorégióban. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 33 (5). pp. 27-32. ISSN 1219-0349

Dankó, László (2009) Marketing-logisztika : A II. évfolyamos marketing szakos - értékesítés szakirányos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2009) Nemzetközi kereskedelem : A nappali és levelező tagozatos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2010) Személyes eladás : A nappali és levelező tagozatos Marketing szakos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (1996) Személyes eladás és területi menedzsment. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 30 (6). pp. 73-76. ISSN 1219-0349

Dankó, László (2005) Személyes kommunikáció interkultúrális kontextusban. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 38 (6). pp. 86-95. ISSN 1219-0349

Dankó, László (2005) Termék sztenderdizálás vs. differenciálás a nemzetközi marketingben. GAZDASÁGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYEI, 4 (1). pp. 23-34. ISSN 1588-9033

Dankó, László (2004) Tárgyalástechnika : A nappali és levelező tagozatos közgazdász és posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2008) Értékesítés - ösztönzés : a nappali és levelező tagozatos kereskedelem – marketing szakos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc. ISBN 978 963 87389 2 9

Dankó, László (2000) Értékesítés : A IV. évfolyamos nappali és levelező tagozatos közgazdász és mérnök, valamint a posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2002) A termelővállalati értékesítés stratégiai dimenziói. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 36 (3). pp. 14-21. ISSN 1219-0349

Dankó, László and Kovács, Péter (2017) Elégedettség fókuszú személyes értékesítés b2b üzleti kapcsolatokban. In: Marketingkaleidoszkóp 2017 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 9-37.

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2016) Transzferárazásból fakadó nemzetközi üzleti konfliktusok és alternatív kezelésük hatásvizsgálata. In: Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 119-138.

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2017) A közös konszolidált társaságiadó-alap (CCCTB) hatásának vizsgálata az európai árképzési döntések tervezéséhez = Analysing the Effects of the Common Consolidated Corporate Tax Base (CCCTB) to Plan on the European Pricing Decisions. In: „Mérleg és Kihívások” X. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” X. International Scientific Conference. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc-Egyetemváros, pp. 204-214. ISBN 9789633581407

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2017) Árképzés és jövedelemadóztatás a nemzetközi üzletben. In: Marketingkaleidoszkóp 2017 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 80-89.

DeRemer, David R. (2015) Opportunities for cooperation in removing prohibitive trade barriers. Műhelytanulmányok = Discussion Papers (15/33). Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, Budapest. ISBN 978-615-5447-95-2

Demeter, Gábor (2004) Adalékok Szaloniki kereskedelmi szerepéhez 1845-1851 között Charles Blunt konzul jelentései alapján. TÖRTÉNETI TANULMÁNYOK, 12. pp. 187-204. ISSN 1217-4602

Dezsériné dr. Major, Mária and Botos, Balázs and Krassó, Adrienn and Trönnberg Révai, Adrienne (2006) Új prioritások a kibővülő Európa iparpolitikájában. (Közösségi és nemzeti politikák kapcsolata) = New Priorities of Industrial Policy in an Enlarged Europe. Project Report. OTKA.

Dávid Éva, Éva and Szűcs, Róbert Sándor (2012) A termékmegjelenítéssel kapcsolatos attitűdök vizsgálata. Szolnoki Tudományos Közlemények XVI., 16. pp. 337-346. ISSN 1419-256X

Dörnyei, Krisztina Rita and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann-Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

E

Elekes, Andrea (2010) Közös Kereskedelempolitika. In: Az európai integráció gazdaságtana. Szent István Egyetemi Kiadó, Gödöllő, pp. 1-6.

Ercsey, Ida (2016) Customer Participation: Mandatory or Voluntary Behaviour? THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (1). pp. 27-36. ISSN 1589-3413

F

Fabricius-Ferke, György and Dr. Zéman, Zoltán (2017) A CONTROLLING MEGATRENDEK EGYES INFORMÁCIÓ-TECHNOLÓGIAI VONATKOZÁSAI (II. RÉSZ). Controller info, 5 (1). ISSN 2063-9309

Faragó, Tibor (2011) A levegőkörnyezet- és klímavédelem nemzetközi kvótakereskedelmi rendszerei = Protection of atmospheric environment and climate: the international quota-trading systems. KLÍMA 21 FÜZETEK (65). pp. 3-16. ISSN 1789-428X

Farkas, Richárd (2017) Empirikus reakciógörbe-becslés a magyar kiskereskedelmi benzinpiacon. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 64 (3). pp. 267-284. ISSN 0023-4346

Fertő, Imre and Fogarasi, József (2014) On Trade Impact of Exchange Rate Volatility and Institutional Quality: The Case of Central European Countries. In: 123rd EAAE Seminar Price Volitality and Farm Income Stabilisation, 2012.02.23-2012.02.24, Dublin.

Fertő, Imre and Jámbor, Attila (2015) Drivers of vertical intra-industry trade : The Case of the Hungarian Agri-Food Sector. AGRICULTURAL ECONOMICS, 46 (1). pp. 113-123. ISSN 0169-5150

G

Gergely, Jenő and Gergely, Gábor and Horváth, Ildikó and Ignácz, Károly and Izsák, Lajos and Kardos, József and Kengyel, Ákos and Laczkó, András and Strausz, Péter and Zachar, Péter Krisztián (2009) Kamarai autonómiák Magyarországon és az Európai Unióban - 1990-2004. = Chamber autonomies in Hungary and the European Union between 1990 and 2004. Project Report. OTKA.

Gombos, Katalin and Keserű, Barna Arnold and Gelencsér, Dániel (2018) Szabadkereskedelem vs. környezetvédelem: zsákutca egy érdekpolarizált helyzetben – gondolatok az ISDS reformjának margójára = Free Trade vs. Environmental Protection: A Dead End in an Interest-polarized Position – Remarks in Accordance with the Reform of ISDS Procedures. EURÓPAI TÜKÖR : AZ INTEGRÁCIÓS STRATÉGIAI MUNKACSOPORT KÉTHAVONTA MEGJELENŐ FOLYÓIRATA (1996-2011), 21 (1). pp. 7-35. ISSN 1416-6151

Gulyás, László Szabolcs (2014) Írott szabályok és íratlan normák a 15–16. századi mezővárosi kereskedelemben. URBS: MAGYAR VÁROSTÖRTÉNETI ÉVKÖNYV , 9. pp. 29-59. ISSN 1787-6753

Gyenge, Balázs and Mészáros, Kornélia and Tari, Katalin (2019) ÜZLETI INTELLIGENCIA (BI) ALKALMAZÁSA A LOGISZTIKÁBAN = BUSINESS INTELLIGENCE (BI) IN LOGISTICS. Studia Mundi – Economica, 6 (2). pp. 46-58. ISSN 2415-9395

H

Hajdu, Tamás and Hajdu, Gábor (2014) Élmények és tárgyak fogyasztásának kapcsolata a szubjektív jólléttel. Műhelytanulmányok = Discussion Papers, 2014 (11). MTA KRTK Közgazdaság-tudományi Intézet, Budapest. ISBN 978-615-5447-25-9

Halász, Vendel (2017) A PIACI MANIPULÁCIÓ ÚJ UNIÓS SZABÁLYOZÁSI RENDSZERÉRŐL. Controller info, 5 (1). ISSN 2063-9309

Haraszti Szabó, Péter (2013) A 14. század eleji megye kereskedelemirányító feladatai és a honor rendszer. KORALL: TÁRSADALOMTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 53 (1). pp. 133-159. ISSN 1586-2410

Havran, Dániel and Váradi, Kata (2014) What drives market resiliency on the order-driven markets? In: SSEM EuroConference 2014. SSEM EuroConference . Budapest University of Technology and Economics, Budapest, FM1/3. ISBN 978-963-313-114-5

Hegerty, Scott William (2017) Oil-price volatility and external risk: Implications for the macroeconomies of Central and Eastern europe. In: Management and Organization: Concepts, Tools and Applications. Pearson, Harlow, pp. 29-39. ISBN 978-1-78726-048-1

Herdon, Miklós and Zimányi, Krisztina and Péntek, Ádám (2006) e-Factors in e-Agribusiness. In: Information Systems in Agriculture and Forestry XII. European Conference. Czech University of Agriculture in Prague, Prague, pp. 1-10. ISBN 80-213-1494-X

Herke, Csongor (2017) A TERHELT A GAZDASÁGI BŰNÜGYEKBEN. Controller info, 5 (1). ISSN 2063-9309

Horváth, Attila (2004) Az első magyar kereskedelmi társaságokról szóló törvény. JOGTÖRTÉNETI SZEMLE, 6 (4). pp. 7-15. ISSN 0237-7284

Horváth, Zsuzsanna and Hollósy-Vadász, Gábor (2019) The Revision of Hungarian Public Service Motivation (PSM) Model. Central European Journal of Labour Law and Personnel Management, 2 (1). pp. 17-28. ISSN 2644-4917 (print); 2644-4542 (online)

Horváthné Kökény, Annamária and Horváth, Marianna (2014) Cost management in practice of households and companies during the crisis in Hungary. International Journal of Business Management and Research, 41 (1). pp. 1124-1128. ISSN 2051- 4281

Horváthy, Balázs (2014) The Role of the EU in the ’Trade and Environment’ Debate : Transatlantic Divergence? In: Collection of Papers from the International Academic Conference Bratislava Legal Forum 2013. Comenius University in Bratislava, Faculty of Law, Bratislava, pp. 1347-1353. ISBN ISBN 978-80-7160-365-8

Horváthy, Balázs (2016) A Transzatlanti Kereskedelmi és Beruházási Partnerség és a multilaterális kereskedelempolitika válsága = The Transatlantic Trade and Investment Partnership and the crisis of multilateral trade policy. LÉTÜNK (ÚJVIDÉK), 46 (2). pp. 197-214. ISSN 0350-4158

Horváthy, Balázs (2017) Value promotion and Europeanisation by EU trade agreements. BRATISLAVA LAW REVIEW, 1 (1). pp. 84-94. ISSN 2585-7088

Horváthy, Balázs (2016) A transzatlanti kereskedelmi tárgyalások és a beruházási vitarendezés reformja. In: Az európai jog és a nemzetközi magánjog aktuális kérdései. Széchenyi István Egyetem ÁJK, Győr, pp. 83-97. ISBN 978-615-5391-82-8

Hugyi, M. and Takácsné György, Katalin (2011) A kkv szektor stratégiájának vizsgálata egy felmérés tükrében. ACTA CAROLUS ROBERTUS, 1 (2). pp. 57-68. ISSN 2062-8269

J

Janiuk, Ireneusz and Ribberink, Natalia and Jarosinski, Miroslaw (2017) Internationalisation of Polish and German Furniture Manufacturers - Comparison of Different Internationalisation Paths. THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 13 (1). pp. 97-108. ISSN 1589-3413

K

Kalotay, Kálmán (2013) The 2013 Cyprus bailout and the Russian foreign direct investment platform. BALTIC RIM ECONOMIES, 2013 (3). pp. 58-59. ISSN 1459-9759

Kapustová, Zuzana and Horská, Elena and Bercik, Jakub and Paluchová, Johana and Gurčík, Ľubomír (2018) The importance of odours in the workplace: A review. Studia Mundi – Economica, 5 (4). pp. 97-104. ISSN 2415-9395

Karancsi, Zoltán and Horváth, Gergely and Kiss, Andrea (2009) A képeslap, mint a turizmusmarketing fontos eszköze. KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK, 2 (4-5). pp. 219-226. ISSN 1789-6339

Katona, Csaba (2015) Töréspont. Az első világháború hatása a magyarországi sörgyártásra, különös tekintettel Budapestre. In: Budapesti hétköznapok, 1914. A Nagy Háború Hátországának életképei. Budapest Főváros Levéltára, pp. 141-152. ISBN 978-963-7323-95-9

Kis, Katalin (2017) Integrációs tendenciák az afrikai kontinensen, az Egyesült Államokkal folytatott kereskedelem tükrében. NEMZET ÉS BIZTONSÁG: BIZTONSÁGPOLITIKAI SZEMLE, 2017 (5). pp. 111-133. ISSN 1789-5286

Kis, Katalin (2014) A Kelet-afrikai Közösség és a Dél-afrikai Vámunió intra-regionális kereskedelme. In: Tavaszi Szél 2014 / Spring Wind 2014: I. kötet Közgazdaságtudomány. Doktoranduszok Országos Szövetsége, Debrecen, pp. 285-293. ISBN 978-963-89560-5-7

Kis, Katalin (2017) Világkereskedelmi központok az ókortól napjainkig a hálózatelmélet tükrében. In: Tavaszi Szél = Spring Wind 2017 [tanulmánykötet] 2. Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, pp. 276-289. ISBN 978-615-5586-18-7

Kiss, Judit (2013) Válság és világkereskedelem : Kilábal-e a válságból a világkereskedelem? KÜLGAZDASÁG, 57 (3-4). pp. 65-88. ISSN 0324-4202

Kiss, Judit (2018) Átalakulóban a világkereskedelem? Műhelytanulmányok (128). MTA KRTK Világgazdasági Intézet, Budapest. ISBN 978-963-301-680-0

Kocsis, Éva and Szabó, Katalin (2002) Dinamikus árazás az elektronikus piactereken. Közgazdasági Szemle, 49 (10). pp. 858-874. ISSN 0023-4346

Kocziszky, György and Zsugyel, János (2000) The Development of Slovakian-Hungarian Links in the Central-European Free Trade Association. In: Conference National and Regional Economics IV., 2000. október 18., Herlany, Szlovákia.

Kota, László and Jármai, Károly (2013) Diszkrét Firefly algoritmus alkalmazási lehetőségének vizsálata a beszállítók kiválasztásánál. MULTIDISZCIPLINÁRIS TUDOMÁNYOK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYE, 3 (1). pp. 153-162. ISSN 2062-9737

Kovács, András (2017) A tér a marketingben = Space in marketing. Tér és Társadalom, 31 (1). p. 70. ISSN 2062-9923

Kovács, András and Sikos T, Tamás (2018) A Black Friday jelenség Magyarországon. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 2017 (4). pp. 26-38. ISSN 1219-0349

Kovács, Csaba József (2018) Egy elektronikus piactér regionális jellemzői Komárom-Esztergom megyében. FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK, 142 (1). pp. 62-73. ISSN 0015-5411

Kozma, Tímea and Balogh, Antal and Lajos, Attila (2019) A LEAN KONCEPCIÓ SZEREPE EGY KÖZÉPVÁLLALAT MINDENNAPJAIBAN = ROLES OF LEAN CONCEPT IN MEDIUM SIZED COMPANY’S DAILY LIVES. Studia Mundi – Economica, 6 (2). pp. 59-71. ISSN 2415-9395

Kállay, Balázs (2014) A magyar bútoripar teljesítménye az EU csatlakozás óta eltelt időszakban. FAIPAR, 62 (1). pp. 46-53. ISSN 0014-6897

L

Laki, Mihály (2008) A termék és szolgáltatás piacok átalakulása 1989 után = Evolution of product and service markets in Hungary after 1989. Project Report. OTKA.

Laki, Mihály (2014) A trafikpiac átalakulása és átalakítása : Esettanulmány = Restructuring and re-regulation of the Hungarian tobacco market – a case study. Műhelytanulmányok = Discussion Papers, 2014 (10). MTA KRTK Közgazdaság-tudományi Intézet, Budapest. ISBN 978-615-5447-21-1

Lehota, József and Komáromi, Nándor and Papp, János and Szabó, Zoltán and Tomcsányi, Péter and Túri, Zoltán (2007) Versenyképességi stratégiák és marketing stratégiai csoportok képzése a hús és borvertikumban = Competitive Strategies and Formation of Marketing Strategic Groups in Meat and Wine Sectors. Project Report. OTKA.

Levendovszky, J. and Reguly, I. and Oláh, A. and Ceffer, A. (2019) Low Complexity Algorithmic Trading by Feedforward Neural Networks. COMPUTATIONAL ECONOMICS, 54 (1). pp. 267-279. ISSN 0927-7099 (print); 1572-9974

M

Meisel, Sándor (2014) Policy framework of the cooperation between the European Union and the Latin American and Caribbean countries. Study on Latin America, the Caribbean and Central and Eastern Europe: Potential for Economic Exchange : Paper . EU-LAC Foundation, Hamburg.

Mike, Károly and Megyesi, Boldizsár (2018) Communities after markets. The long road of winemakers to self-governance in post-communist Hungary. GEOFORUM, 88 (1). pp. 129-137. ISSN 0016-7185

N

Nagy, Szabolcs (2009) Környezettudatos marketing. In: Tudás alapú társadalom - Tudásteremtés - Tudástranszfer - Értékrendváltás. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 50-55. ISBN 9789636618926

Nagy, Szabolcs (2016) A hatékony marketing kritériumai. In: Műszaki tudomány az Észak-Kelet Magyarországi régióban 2016. Debreceni Akadémiai Bizottság Műszaki Szakbizottsága, Debrecen, pp. 441-449. ISBN 978-963-7064-33-3

Nagy, Szabolcs (2006) A környezettudatos magatartás attitűd-orientált modellje. In: Marketing Kaleidoszkóp. Gazdász Elasztik Kft., Miskolc, pp. 127-151. ISBN 10 963-87389-0-1; 13 978-963-87389-0-5

Nagy, Szabolcs (2016) A vevőelégedettség mérése a szállodaiparban. In: Marketingkaleidoszkóp 2016. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 80-87.

Nagy, Szabolcs and Pererva, P.G. (2018) Commercialization of Patent Innovations. In: XІV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 2018.12.05-2018.12.07, Harkiv.

Nagy, Szabolcs and Piskóti, István (2007) Innováció a funkcionális élelmiszerek területén. In: A Marketing Oktatók Klubjának 2007. évi konferenciája. Károly Róbert Főiskola, Gyöngyös, pp. 1-12. ISBN 978-963-87229-4-2

Nagyné Pércsi, Kinga and Szabó, Virág (2014) Analysis the farm-level diversification and market position of the Hungarian organic products. Studia Mundi – Economica, 1 (1). pp. 109-119. ISSN 2415-9395

Novák, Tamás (2014) A V4-országok és a Transzatlanti Kereskedelmi és Beruházási Partnerség (TTIP). VGI Műhelytanulmányok (107). MTA KRTK Világgazdasági Intézet, Budapest. ISBN 978-963-301-614-5

Nábrádi, András and Popp, József (2011) Economics of GM Crop Cultivation. APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE, 5 (3-4). pp. 7-19. ISSN 1789-221X

Némethné Tömő, Zsuzsanna (2006) Marketing információs rendszerek ismertsége és használata a fa- és bútoripar területén II. FAIPAR, 54 (4). pp. 15-19. ISSN 0014-6897

P

Panyor, Ágota (2011) A teljes kiőrlésű lisztből készült sütőipari termékek fogyasztási szokásainak elemzése. SÜTŐIPAROSOK PÉKEK, 58 (1). pp. 11-14. ISSN 1588-3388

Piskóti, István and Dankó, László and Nagy, Katalin and Szakál, Zoltán and Molnár, László (2015) Identitás és márka-modellek alkalmazása hátrányos helyzetű kistérségekben. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 12 (2). pp. 33-48. ISSN 1786-1594

Piskóti, István and Nagy, Szabolcs (2007) Consumer behaviour on the market of functional food. In: Conference on Organizational Challenges, 2007.09.19-2007.09.20, Varna.

Piskóti, István and Nagy, Szabolcs (2006) Fogyasztói magatartás a funkcionális élelmiszerek piacán. In: Marketing Kaleidoszkóp. Gazdász Elasztik Kft., Miskolc, pp. 117-127. ISBN 10 963-87389-0-1; 13 978-963-87389-0-5

Piskóti, István and Nagy, Szabolcs (2009) Functional food marketing in Hungary. In: IAPNM09, the 8th International Congress of the International Association on Public and Non-Profit Marketing. Universitat de Valéncia, Valencia, pp. 68-73. ISBN 9788469231791

Piskóti, István and Nagy, Szabolcs (2007) Innováció a funkcionális élelmiszerek területén. In: VI. Nemzetközi Konferencia a közgazdász képzés megkezdésének 20. évfordulója alkalmából. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 229-236. ISBN 978-963-661-788-2

Piskóti, István and Nagy, Szabolcs and Molnár, László (2010) Üzletválasztási model - Az Uniocoop esete. In: Marketingkaleidoszkóp 2010. Miskolci Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 235-242.

Péntek, Ádám and Herdon, Miklós (2007) New technologies for e-commerce. In: Information Systems in Agriculture and Forestry XIII European Conference. Czech University of Agriculture in Prague, Prague, pp. 1-9. ISBN 978-80-213-1643-0

Pócsik, Orsolya (2019) A MAGYAR IMPORT ALAKULÁSA AZ UTÓBBI ÉVTIZED SORÁN = INTRODUCING THE BACKGROUND OF HUNGARIAN IMPORT IN THE HIGHLIGHT OF THE LAST DECADE. Studia Mundi – Economica, 6 (2). pp. 81-89. ISSN 2415-9395

R

Rekette, Gábor and Papp-Váry, Árpád (2019) A MEGATRENDEK HATÁSA A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA ÉS A MARKETING OKTATÁSÁRA – EGY, A MARKETINGOKTATÓK KÖRÉBEN VÉGZETT NEMZETKÖZI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI = THE IMPACT OF MEGATRENDS ON MARKETING COMMUNICATIONS AND MARKETING EDUCATION – RESULTS OF AN INTERNATIONAL SURVEY AMONG MARKETING EDUCATORS. Studia Mundi – Economica, 6 (2). pp. 90-101. ISSN 2415-9395

S

Sasvári, Péter László (2001) Kereskedelem a számítógépes hálózatokon. In: microCAD 2001 International Scientific Conference. University of Miskolc Innovation and Technology Transfer Centre, Miskolc, pp. 70-80. ISBN 963-661-457-1

Schausberger, Franz (2009) Regionale Stärken nutzen. Am Beispiel des Komitats Győr-Moson-Sopron und des Landes Salzburg = Making use of regional strengths: The example of the Austrian Land Salzburg and the Hungarian County of Győr-Moson-Sopron. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2009 (1). pp. 38-61. ISSN 0865-7823

Seres, Antal and Juhász, Anikó and Radnóti, Éva and Stauder, Márta (2008) A kereskedelem koncentrációs folyamatának jellemzői és hatása a termelő és kereskedelmi kisvállalkozásokra = The characteristics of the retailing consolidation process and the effects on the small size producing and retailing enterprises. Project Report. OTKA.

Sik, Endre and Czakó, Ágnes and Michalkó, Gábor (2006) Informális piacok a mai Magyarországon = Informal marketplaces in contemporary Hungary. Project Report. OTKA.

Sikos T, Tamás (2011) Competition between Aupark Shopping Center and Avion Shopping Park. ROMANIAN REVIEW OF REGIONAL STUDIES: JOURNAL OF THE CENTRE FOR REGIONAL GEOGRAPHY, 7 (2). pp. 79-90. ISSN 1841-1576

Sikos T, Tamás (2018) Mi az okos kiskereskedelem (smart retailing)? In: Ünnepi kötet a 65 éves Kiss György tiszteletére - Liber Amicorum in honorem Georgii Kiss aetatis suae LXV. Dialóg Campus Kiadó, Budapest, pp. 825-836. ISBN 9786155877858

Sikos T, Tamás (2013) Prague, the city of traditions and shopping centres. HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-), 62 (4). pp. 351-372. ISSN 2064-5031

Sikos T, Tamás (2018) A budapesti bevásárlóközpontok hét generációja 1976-2017. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 15 (1). pp. 107-116. ISSN 1786-1594

Sikos T, Tamás and Kovács, András (2008) Kiskereskedelmi hálózatok, vásárlási szokások, határmentiség Dél−Szlovákiában. FÓRUM TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE: A SZLOVÁKIAI MAGYAR TUDOMÁNYOS MŰHELYEK FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 103-114. ISSN 1335-4361

Sikos T, Tamás and Tiner, Tibor (2008) One town - two countries. J. Selye University, Research Institute, Komárom. ISBN 9788089234516

Sinha, Priyanka and Bharti, Nalin and Takács, István and Takács-György, Katalin (2013) Have trade policy reforms improved Indo-Hungarian trade? : Some evidence from agriculture sector. ACTA AGRONOMICA ÓVÁRIENSIS, 55 (2). pp. 61-75. ISSN 1416-647X

Somai, Miklós (2013) World’s agricultural production and trade : Food Security at Stake? INTERNATIONAL JOURNAL OF BIOTECHNOLOGY FOR WELLNESS INDUSTRIES, 2 (4). pp. 182-195. ISSN 1927-3037

Suba, János (2018) Az 1927. évi kereskedelmi egyezmény és a határszéli forgalom. In: Ünnepi parergák Mezey Barna 65. születésnapja tiszteletére. Salutem (5). Szemere Bertalan Magyar Rendvédelem-történeti Tudományos Társaság, Budapest, pp. 115-144. ISBN 978-615-80-3096-0

Sütő, Dávid (2017) Észak-alföldi élelmiszer- kiskereskedelmi vállalkozások pénzügyi helyzetének elemzése diszkriminancia-analízis segítségével. Controller info, 5 (2). pp. 13-20. ISSN 2063-9309

Szabó, Gábor and Bárdos, Krisztina and Berke, Szilárd and Popovics, Péter András and Szakály, Zoltán and Szigeti, Orsolya (2008) A tej és tejtermékek marketingcsatornájának multidiszciplináris elméleti és empirikus elemzése, különös tekintettel a koordinációs mechanizmusokra = Multidisciplinary theoretical and empirical analysis of milk and dairy products' marketing channel, with special respect to co-ordination mechanism. Project Report. OTKA.

Szabó, Zsombor and Török, Árpád (2018) Magyarország határátkelőinek térökonometriai elemzése. KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE, 68 (4). pp. 46-60. ISSN 0023-4362

Szakály, Zoltán and Berke, Szilárd and Biacs, Péter and Szakály, Sándor and Széles, Gyula and Szente, Viktória and Szigeti, Orsolya (2010) Funkcionális élelmiszerek piaci helyzetének vizsgálata = Market analysis of functional foods. Project Report. OTKA.

Szakály, Zoltán and Berke, Szilárd and Kalmár, Sándor and Sarudi, Csaba and Szabó, Gábor and Szente, Viktória and Szigeti, Orsolya and Tarnavölgyi, Gábor (2008) Kiemelt állati eredetű hungarikumok marketinglehetőségeinek elemzése = Analysis of the marketing facilities of outstanding hungaricums of animal origin. Project Report. OTKA.

Szalavetz, Andrea (2018) Sustainability-oriented cross-functional collaboration to manage trade-offs and interdependencies. INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND ECONOMICS, 54 (1). pp. 3-17. ISSN 2299-9701

Szulovszky, János (2016) A magyarországi városállomány 1892-ben. TÖRTÉNETI FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK, 4 (3-4). pp. 75-86. ISSN 2064-390X

Szunomár, Ágnes (2014) Az orosz-kínai reláció fejlődése, különös tekintettel a kereskedelmi kapcsolatokra. In: Eurázsia a 21. században - a külkereskedelem tükrében. Kelet-Európa tanulmányok (10). MTA Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Világgazdasági Intézet, Budapest, pp. 51-64. ISBN 978-615-5447-53-2

Szűcs, Róbert Sándor (2017) Fogyasztóvédelem: nagy a sötétség a fejekben. TRADE MAGAZIN: A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁRÓL ŰZLETI DÖNTÉSHOZÓK RÉSZÉRE, 7-8. pp. 116-117. ISSN 1788-4179

Szűcs, Róbert Sándor (2018) Jótállás a fogyasztók fejében. ECONOMICA (SZOLNOK), 9 (2). pp. 39-48. ISSN 2560-2322

Szűcs, Róbert Sándor (2018) Kockázat és biztonság az online piactereken. ECONOMICA (SZOLNOK), 9 (2). pp. 31-38. ISSN 2560-2322

Szűcs, Róbert Sándor (2012) Regulation of “unhealthy food” advertisements according to health-care workers. JOURNAL ON LEGAL AND ECONOMIC ISSUES OF CENTRAL EUROPE, 3 (2). pp. 51-56. ISSN 2043-085X

Szűcs, Róbert Sándor (2016) A fogyasztók életútja a szlogenek világában = The lifecycle of consumers in the world of slogans. TÁPLÁLKOZÁSMARKETING, 3 (2). pp. 29-40. ISSN 2064-8839

Szűcs, Róbert Sándor (2013) A gyermekkori elhízás gazdasági és marketing aspektusai az egészségügyi szakemberek szerint | THE ECONOMIC AND MARKETING ASPECTS OF CHILDHOOD OBESITY ACCORDING TO HEALTH CARE EXPERTS. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 9 (2/2013). pp. 9-15. ISSN 1786-3422

Szűcs, Róbert Sándor (2010) A gyermekkori elhízás és élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata. GAZDÁLKODÁS, 54 (7). pp. 773-777. ISSN 0046-5518

Szűcs, Róbert Sándor and Csapó, Zsolt (2010) Reducing Consumption Of Food With High Level Of Fat, Sugar And/Or Salt Among Young Generation. APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE, 4 (1-2). pp. 85-91. ISSN 1789-221X

Szűcs, Róbert Sándor and Dávid, Éva (2012) Product placement in Hungary. JOURNAL ON LEGAL AND ECONOMIC ISSUES OF CENTRAL EUROPE, 3 (3). pp. 26-30. ISSN 2043-085X

Szűcsné Markovics, Klára (2015) A magyarországi feldolgozóipari vállalatok által alkalmazott kockázatkezelő eljárások. In: Fejlődő jogrendszer és gazdasági környezet a változó társadalomban. International Research Institute, Komárno, pp. 241-248. ISBN 978-80-89691-21-0

T

Totth, Gedeon and Hofmeister Tóth, Ágnes and Kas, Tünde (2009) A marketing eszközök nyújtotta lehetőségek a hazai borpiac védelmében, az EU csatlakozást követően.A magyar termelők piaci orientációja, és erősítésének lehetőségei. A kultúrált borfogyasztás elterjesztésének marketingkommunikációs vonatkozásai = Opportunities provided by several tools of marketing in protection of the domestic wine market after the EU-access. Market orientation of the Hungarian producers and ways of its strengthening. Concerns of marketing communication through spreading of. Project Report. OTKA.

Tóth, Róbert and Szijártó, Boglárka and Mester, Éva and Túróczi, Imre (2017) A vállalkozások belső és külső finanszírozási gyakorlata – A pénzügyi controlling finanszírozást megalapozó döntései. Controller info, 5 (2). pp. 28-33. ISSN 2063-9309

Turzai-Horányi, Beatrix and Dunay, Anna (2017) A magyarországi egymárkás autókereskedések életciklusainak összehasonlító vizsgálata. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 9 (3-4). pp. 122-141. ISSN 0865-7823

Tófalvy, Tamás (2018) Konvergencia a digitális médiatérben, a cross-media jelenség. In: Médiagazdaságtan kézikönyv. Wolters Kluwer. (In Press)

Tófalvy, Tamás (2018) A kulturális feketepiacok és az online tartalomszolgáltatók interakciója. In: Médiagazdaságtan kézikönyv. Wolters Kluwer. (In Press)

Tölgyessy Péterné Sass, Magdolna and Szanyi, Miklós (2009) Klaszterek és a multinacionális vállalatok helyi beszállítói hálózatának fejlődése. EURÓPAI TÜKÖR: AZ INTEGRÁCIÓS STRATÉGIAI MUNKACSOPORT KÉTHAVONTA MEGJELENŐ FOLYÓIRATA (1996-2011), 14 (9). pp. 21-45. ISSN 1416-6151

U

Urbánné Treutz, Ágnes (2016) Három település marketingtevékenységének vizsgálata. Studia Mundi – Economica, 3 (1). pp. 157-166. ISSN 2415-9395

V

Veres, Zoltán and Tarján, Tamás (2018) Szekvenciális fogyasztói termékválasztás döntési kontinuuma. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 65 (5). pp. 525-550. ISSN 0023-4346

Várnai, Ibolya (2017) A hazai műkereskedelem tipológiája és térbeli jellegzetességei Budapest példáján = Typology and spatial characteristics of the Hungarian art market - The example of Budapest. Tér és Társadalom, 31 (2). pp. 104-119. ISSN 2062-9923

Z

Zsótér, Brigitta and Ács, Eszter (2018) Felmérés az ÁFA-csökkentés halhúsfogyasztásra gyakorolt hatásáról egy szegedi középiskola tanulói körében. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 13 (3-4). pp. 59-70. ISSN 1788-7593

Zsótér, Brigitta Tünde and Borbíró, Cintia (2017) THE PART OF NÉBIH HAS IN GIVING INFORMATION AND EXAMINATION OF CONSUMER BEHAVIOUR ACCORDING TO THE RELATING POINTS. REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA, 11 (2). pp. 22-25. ISSN 1788-6392

É

Éltető, Andrea and Völgyi, Katalin (2013) "Keleti nyitás" a számok tükrében - külkereskedelem Ázsiával. KÜLGAZDASÁG, 57 (7-8). pp. 67-104. ISSN 0324-4202

This list was generated on Tue Oct 22 15:56:51 2019 CEST.