Földi, Kata and Kovács, Ágota (2019) Fogyasztói motivációk vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán = Examination of Consumer Motivations on the Alcohol Free Beverage Market. GRADUS, 6 (2). pp. 204-209. ISSN 2064-8014
|
Text
2019_2_ECO_002_Foldi.pdf Download (727kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2019-2/2019_2_ECO_00...
Abstract
A vásárlási döntési folyamatot befolyásoló pszichológiai tényezők közül a motivációt választottuk kutatásunk témájának, amelyet kvalitatív kutatási módszerrel vizsgáltunk az alkoholmentes üdítőitalok termék vásárlásakor. Kutatási célunk a motiváció (szegmentálási ismérv) alapján szegmentált piacon piaci rés megtalálása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói motivációk; fogyasztói szegmensek; alkoholmentes üdítőitalok piaca; Censydiam modell; fókuszcsoportos interjú |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 10 Jun 2020 13:00 |
Last Modified: | 10 Jun 2020 13:00 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109525 |
Actions (login required)
Edit Item |