REAL

Items where Subject is "H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF1 Inland trade / belkereskedelem"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | D | F | G | H | J | K | L | N | P | S | V | Z | Á
Number of items at this level: 42.

B

Balogh, Virág (2022) Digitalization and Consumer Protection Enforcement. INSTITUTIONES ADMINISTRATIONIS - JOURNAL OF ADMINISTRATIVE SCIENCES, 2 (1). pp. 85-99. ISSN 2786-1929

Benedek, Zsófia and Fertő, Imre and Baráth, Lajos and Tóth, József (2014) Differences of small-scale farmers and the related short agri-food value chains : An empirical evidence from Hungary. Műhelytanulmányok = Discussion Papers, 2014 (9). Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, Budapest. ISBN 978-615-5447-18-1

Bethlendi, András and Póra, András (2021) Household Green Finances: Demand in Focus. PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY, 66 (3). pp. 311-336. ISSN 0031-496X (print); 2064-8278 (online)

Bethlendi, András and Póra, András (2021) Lakossági zöldpénzügyek: fókuszban a kereslet. PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 66 (3). pp. 321-346. ISSN 0031-496X (nyomtatott); 2064-8278 (elektronikus)

Bojnec, Stefan and Fertő, Imre (2018) Drivers of the duration of comparative advantage in the European Union’s agri-food exports. AGRICULTURAL ECONOMICS-ZEMEDELSKA EKONOMIKA, 64 (2). pp. 51-60. ISSN 0139-570X

Békés, Gábor and Harasztosi, Péter (2019) Machine imports, technology adoption, and local spillovers. REVIEW OF WORLD ECONOMICS. pp. 1-33. ISSN 1610-2878 (print); 1610-2886 (online)

C

Csiszár, Csilla Margit (2012) Factors affecting the public judgement of consumer protection authorities. THEORY METHODOLOGY PRACTICE : CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, Vol 8. (Nr.2). pp. 5-10. ISSN 1589-3413

Csoma, Róbert (2018) Beruházási támogatások, újraiparosodás és a globális értékláncok. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 65 (3). pp. 303-324. ISSN 0023-4346

D

Dankó, László (2006) Ökoturisztikai termékfejlesztés látogatóközpontok kialakításával a Zempléni Tájvédelmi Körzetben. In: Marketingkaleidoszkóp : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Marketingkaleidoszkóp (1). Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 1-21. ISBN 9638738901

Deák, Zsuzsanna (2017) Understanding and use of food labeling in Hungary. GRADUS, 4 (2). pp. 146-149. ISSN 2064-8014

F

Fogarassy, Cs. and Berecz, E. (2022) Circular Characteristics of Organic Food Consumption, New Consumption Trends in Hungary. HUNGARIAN AGRICULTURAL ENGINEERING : PERIODICAL OF THE COMMITTEE OF AGRICULTURAL AND BIOSYSTEM ENGINEERING OF THE HUNGARIAN ACADEMY OF SCIENCES AND HUNGARIAN UNIVERSITY OF AGRICULTURE AND LIFE SCIENCES INSTITUTE OF TECHNOLOGY (41). pp. 11-16. ISSN 0864-7410 (print); 2415-9751 (online)

Földi, Kata (2016) Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása = Exploratory Research of Shop Managers’ Satisfaction and Expectations of A Sales Promotion Event. GRADUS, 3 (2). pp. 239-244. ISSN 2064-8014

Földi, Kata and Pólya, Éva (2017) Kereskedelmi márkás élelmiszerek vásárlási szokásainak kvalitatív kutatása Kelet-Magyarországon 2017-ben = Qualitate Investigation of Consumption Habits in case of Private Label Food Products in Hungary in 2017. GRADUS, 4 (2). pp. 538-543. ISSN 2064-8014

G

Garai-Fodor, Mónika and Popovics, Anett and Csiszárik-Kocsir, Ágnes (2021) A magyar élelmiszer megítélése az élelmiszer-vásárlási preferencia szerint kialakult fogyasztói szegmensek körében = Perception of Hungarian Food Among Consumer Segments based on Food Purchase Preferences. GAZDÁLKODÁS : AGRÁRÖKONÓMIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 65 (4). pp. 339-353. ISSN 0046-5518

Gazda, István (1988) A pesti könyvkereskedők ezernyolcszázharmincnyolca. In: "Jégszakadás és Duna kiáradása". Pest-Buda 1838. Kiállítási katalógus. Szerk.: Kaján Imre. Vízgazdálkodási Intézet ; Budapesti Történeti Múzeum, Budapest, pp. 28-31. ISBN 963-602-458-8

H

Hajdú, Noémi (2017) Mi az Aldi kereskedelmi titka, amivel meghódította a magyarok szívét? : A választ itt találja. In: Marketingkaleidoszkóp 2017 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem – Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, pp. 112-119.

Hegedűs, Sára and Michalkó, Gábor (2006) A magyarországi lakótelepek kiskereskedelmi profilja. Tér és Társadalom, 20 (1). pp. 125-135. ISSN 0237-7683

J

Jámbor, Attila and Török, Áron (2019) A regionális kereskedelmi egyezmények létrejöttét meghatározó tényezők. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 66 (4). pp. 418-433. ISSN 0023-4346

János, Janurik and Koncz, Gábor (2015) Studying direct sales channels used by primary producers at the bottom of the Mátra hills. Studia Mundi – Economica, 2 (1). pp. 66-76. ISSN 2415-9395

K

Katona, Csaba (2015) Töréspont. Az első világháború hatása a magyarországi sörgyártásra, különös tekintettel Budapestre. In: Budapesti hétköznapok, 1914. A Nagy Háború Hátországának életképei. Budapest Főváros Levéltára, pp. 141-152. ISBN 978-963-7323-95-9

Kis, Katalin (2017) A Kelet-afrikai Közösség belső kereskedelmére ható tényezők. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 64 (9). pp. 943-969. ISSN 0023-4346

Kovács, András and Síkos T., Tamás (2019) Black Friday Shopping in Hungary. Scientific Papers of the University of Pardubice – Series D, 46 (2). pp. 18-29. ISSN 1211-555X (print); 1804-8048 (online)

L

Laki, Mihály (2010) The evolution of the market of the Hungarian printing industry after 1989: The End of a Success Story? = Egy sikertörténet vége? A nyomdaipari termékek piacának átalakulása 1989 után. Műhelytanulmányok = Discussion Papers (MT-DP – 2010/14) . Magyar Tudományos Akadémia Közgazdaságtudományi Intézet = Institute of Economics Hungarian Academy of Sciences, Budapest. ISBN 978-615-5024-06-1

Laki, Mihály (2017) A trafikpiac folytatódó átalakítása 2014 és 2017 között (Esettanulmány – kiterjesztett kutatás) = The Continuing Transformation of the Tobacco Products’ Market Between 2014–2017. KÜLGAZDASÁG : A KOPINT KONJUNKTÚRA KUTATÁSI ALAPÍTVÁNY FOLYÓIRATA, 61 (7-8). pp. 46-73. ISSN 0324-4202 (nyomtatott); 2732-0235 (elektronikus)

N

Nagy, Erika (1996) A kiskereskedelem terei Győrben. Tér és Társadalom, 10 (2-3). pp. 141-147. ISSN 0237-7683

Nagy, Szabolcs (2016) E-commerce in Hungary: A Market Analysis. THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (02). pp. 25-32. ISSN 1589-3413

Natsuda, Kaoru and Sass, Magdolna and Csonka, László (2022) Developing a Local Supply Chain Network: The Case of Magyar Suzuki in Hungary. ACTA OECONOMICA : PERIODICAL OF THE HUNGARIAN ACADEMY OF SCIENCES, 72 (4). pp. 531-552. ISSN 0001-6373 (print); 1588-2659 (online)

P

Pach, Zsigmond Pál (1971) Magyarország nyugati gyapjúszövet-behozatala a XV. és a XVI. század közepén. TÖRTÉNELMI SZEMLE : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA TÖRTÉNETTUDOMÁNYI INTÉZETÉNEK ÉRTESÍTŐJE, 14 (1-2). pp. 24-34. ISSN 0040-9634

Panyor, Ágota (2007) Fogyasztói preferenciák az ökoélelmiszerek piacán. In: Európai Kihívások IV. Nemzetközi Tudományos Konferencia. Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, pp. 96-100. ISBN 978-963-482-857-0

Panyor, Ágota (2003) A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők. In: Európai Kihívások 2. Tudományos Konferencia. Szegedi Tudományegyetem Szegedi Élelmiszeripari Főiskolai Kar, Szeged, pp. 143-147. ISBN 963 210 236 3

Panyor, Ágota (2009) A védett eredet-megjelölésű és védett földrajzi jelzésű élelmiszerek jelentősége a versenyképesség szempontjából. In: Mezőgazdaság és a vidék jövőképe. Tudományos konferencia. Az EU ismeretek oktatásának 10 éves jubileuma a karon. Nyugat-magyarországi Egyetem Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar, Mosonmagyaróvár, pp. 58-64. ISBN 978-963-9883-27-7; 978-963-9883-29-1

Papp-Váry, Árpád Ferenc and Zahorecz, Balázs (2017) A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them? In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 459-472. ISBN 978-963-359-091-1

S

Sikos T, Tamás and Kovács, András (2011) A kiskereskedelmi versenyképesség egy határ menti városban (Komárno) = Retail competitiveness in a border town (Komárno). TÉR ÉS TÁRSADALOM, 2. pp. 180-195. ISSN 0237-7683

Sikos T., Tamás (2019) Komámasszony, hol az üzlet? - Az Abaúji térség élelmiszer üzlethálózatának elemzése = Analysis of the grocery store network in the Abaúj region. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 16 (2). pp. 31-38. ISSN 1786-1594 (nyomtatott); 2560-2926 (online)

Sikos T., Tamás and Kovács, Csaba József (2022) Changing in-Store Customer Behaviour in Hungary During the COVID-19 Pandemic. THEORY METHODOLOGY PRACTICE - REVIEW OF BUSINESS AND MANAGEMENT, 18 (1). pp. 83-91. ISSN 1589-3413 (print); 2415-9883 (online)

Szilassy, Péter Ákos and Jenőfi, Bence (2022) A Systematic Approach to Connected Services in the Urban Environment. INSTITUTIONES ADMINISTRATIONIS - JOURNAL OF ADMINISTRATIVE SCIENCES, 2 (1). pp. 195-205. ISSN 2786-1929

Szulovszky, János (2017) Iparosok és kereskedők Csongrád megyében 1892-ben. In: Sodrásban. Tanulmányok Dr. Szűcs Judit köszöntésére. Csongrádi Információs Központ – Csemegi Károly Könyvtár és Tari László Múzeum, Csongrád, pp. 251-262. ISBN 978-963-12-8020-3

Szulovszky, János (2013) A magyarországi pálinkafőzés 19. századi történetéhez. In: Közelítések a pálinkakultúrához. Inter Kultúra-, Nyelv- és Médiakutató Központ Nonprofit Kft., Budapest, pp. 11-22. ISBN 978-963-89240-6-3

Szunyog, Vivien (2015) The implementation of smart measurement from the viewpoint of the consumers. Studia Mundi – Economica, 2 (2). pp. 149-156. ISSN 2415-9395

V

Valcsicsák, Zoltán (2023) Bódhiszattva vállalkozók Bhutánban. KERÉKNYOMOK (15). pp. 185-198. ISSN 1788-3865

Z

Zsótér, Brigitta Tünde and Molnár, Márk (2015) Egy Bács-Kiskun megyei baromfifeldolgozó üzem termékeivel és csomagolástechnológiájával kapcsolatos vevői elégedettség- és polcfelmérés. ECONOMICA (SZOLNOK), 4 (2). pp. 123-132. ISSN 1585-6216

Á

Ádám, János Imre and Ivoševac, Brigita and Suvák, Andrea and Đanković, Biljana and Đurdević, Ana Nemet and Ádám, János and Póla, Péter and Petrović, Vjeran (2014) Kézikönyv: DUPLO Magyarország-Horvátország IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program. MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete, Pécs. ISBN 978-963-9899-82-7

This list was generated on Mon Dec 23 12:21:43 2024 CET.