REAL

Items where Subject is "H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF1 Inland trade / belkereskedelem"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | G | J | K | N | P | S | Z | Á
Number of items at this level: 18.

B

Benedek, Zsófia and Fertő, Imre and Baráth, Lajos and Tóth, József (2014) Differences of small-scale farmers and the related short agri-food value chains : An empirical evidence from Hungary. Műhelytanulmányok = Discussion Papers, 2014 (9). Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, Budapest. ISBN 978-615-5447-18-1

Bojnec, Stefan and Fertő, Imre (2018) Drivers of the duration of comparative advantage in the European Union’s agri-food exports. AGRICULTURAL ECONOMICS-ZEMEDELSKA EKONOMIKA, 64 (2). pp. 51-60. ISSN 0139-570X

C

Csiszár, Csilla Margit (2012) Factors affecting the public judgement of consumer protection authorities. THEORY METHODOLOGY PRACTICE : CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, Vol 8. (Nr.2). pp. 5-10. ISSN 1589-3413

Csoma, Róbert (2018) Beruházási támogatások, újraiparosodás és a globális értékláncok. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 65 (3). pp. 303-324. ISSN 0023-4346

G

Gazda, István (1988) A pesti könyvkereskedők ezernyolcszázharmincnyolca. In: "Jégszakadás és Duna kiáradása". Pest-Buda 1838. Kiállítási katalógus. Szerk.: Kaján Imre. Vízgazdálkodási Intézet ; Budapesti Történeti Múzeum, Budapest, pp. 28-31. ISBN 963-602-458-8

J

János, Janurik and Koncz, Gábor (2015) Studying direct sales channels used by primary producers at the bottom of the Mátra hills. Studia Mundi – Economica, 2 (1). pp. 66-76. ISSN 2415-9395

K

Katona, Csaba (2015) Töréspont. Az első világháború hatása a magyarországi sörgyártásra, különös tekintettel Budapestre. In: Budapesti hétköznapok, 1914. A Nagy Háború Hátországának életképei. Budapest Főváros Levéltára, pp. 141-152. ISBN 978-963-7323-95-9

Kis, Katalin (2017) A Kelet-afrikai Közösség belső kereskedelmére ható tényezők. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 64 (9). pp. 943-969. ISSN 0023-4346

N

Nagy, Szabolcs (2016) E-commerce in Hungary: A Market Analysis. THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (02). pp. 25-32. ISSN 1589-3413

P

Panyor, Ágota (2007) Fogyasztói preferenciák az ökoélelmiszerek piacán. In: Európai Kihívások IV. Nemzetközi Tudományos Konferencia. Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, pp. 96-100. ISBN 978-963-482-857-0

Panyor, Ágota (2003) A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők. In: Európai Kihívások 2. Tudományos Konferencia. Szegedi Tudományegyetem Szegedi Élelmiszeripari Főiskolai Kar, Szeged, pp. 143-147. ISBN 963 210 236 3

Panyor, Ágota (2009) A védett eredet-megjelölésű és védett földrajzi jelzésű élelmiszerek jelentősége a versenyképesség szempontjából. In: Mezőgazdaság és a vidék jövőképe. Tudományos konferencia. Az EU ismeretek oktatásának 10 éves jubileuma a karon. Nyugat-magyarországi Egyetem Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar, Mosonmagyaróvár, pp. 58-64. ISBN 978-963-9883-27-7; 978-963-9883-29-1

Papp-Váry, Árpád Ferenc and Zahorecz, Balázs (2017) A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them? In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 459-472. ISBN 978-963-359-091-1

S

Szulovszky, János (2017) Iparosok és kereskedők Csongrád megyében 1892-ben. In: Sodrásban. Tanulmányok Dr. Szűcs Judit köszöntésére. Csongrádi Információs Központ – Csemegi Károly Könyvtár és Tari László Múzeum, Csongrád, pp. 251-262. ISBN 978-963-12-8020-3

Szulovszky, János (2013) A magyarországi pálinkafőzés 19. századi történetéhez. In: Közelítések a pálinkakultúrához. Inter Kultúra-, Nyelv- és Médiakutató Központ Nonprofit Kft., Budapest, pp. 11-22. ISBN 978-963-89240-6-3

Szunyog, Vivien (2015) The implementation of smart measurement from the viewpoint of the consumers. Studia Mundi – Economica, 2 (2). pp. 149-156. ISSN 2415-9395

Z

Zsótér, Brigitta Tünde and Molnár, Márk (2015) Egy Bács-Kiskun megyei baromfifeldolgozó üzem termékeivel és csomagolástechnológiájával kapcsolatos vevői elégedettség- és polcfelmérés. ECONOMICA (SZOLNOK), 4 (2). pp. 123-132. ISSN 1585-6216

Á

Ádám, János Imre and Ivoševac, Brigita and Suvák, Andrea and Đanković, Biljana and Đurdević, Ana Nemet and Ádám, János and Póla, Péter and Petrović, Vjeran (2014) Kézikönyv: DUPLO Magyarország-Horvátország IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program. MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete, Pécs. ISBN 978-963-9899-82-7

This list was generated on Sun Sep 23 03:27:20 2018 CEST.