REAL

Az online marketing szerepe az információkeresésben bioélelmiszereknél = The role of online marketing in information search for organic products

Hegede, Gabriella and Podruzsik, Szilárd (2017) Az online marketing szerepe az információkeresésben bioélelmiszereknél = The role of online marketing in information search for organic products. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 13 (1). pp. 11-17. ISSN 1786-3422

[img]
Preview
Text
2255-Hegede_Podruzsik.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: INFORMATION; Internet; Organic food; consumer behaviour; Information Search; online marketing;
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
Z Bibliography. Library Science. Information Resources / könyvtártudomány > Z665 Library Science. Information Science / könyvtártudomány, információtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 10 Feb 2020 09:29
Last Modified: 31 Mar 2023 06:38
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/106227

Actions (login required)

Edit Item Edit Item