Csabai, Sarolta (2019) Az irodalom és az idegennyelv-oktatás lehetséges metszéspontjai = Literary Texts in Foreign Language Learning. GRADUS, 6 (2). pp. 153-157. ISSN 2064-8014
|
Text
2019_2_ART_004_Lipoczine.pdf Download (424kB) | Preview |
Abstract
E dolgozatot az a meggyőződés hozta létre, hogy az irodalmi művek alkalmazása jelentős hozadékkal bír a fiatal nyelvtanulók nyelvi és személyiség-fejlődésében. A dolgozat szakmai érveket sorakoztat fel, hogy a napjainkban is domináló — jobb esetben országismereti információkkal átitatott - kommunikatív orientáltságú idegennyelv-nyelvoktatási módszer mellett miért érdemes a nyelvoktatásban irodalmi szövegeket is felhasználni. E tézist e dolgozat elméleti úton bizonyítja. Mindemellett igen sok gyakorlati tapasztalat is rendelkezésre áll.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Első szerző: Lipócziné Csabai Sarolta |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 10 Jun 2020 12:16 |
Last Modified: | 10 Jun 2020 12:16 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109518 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |