Szabó, Ildikó (2018) A Bleteach projektekben kidolgozott Baculit Blended tanártovábbképző kurzus megvalósításának koncepciója = Implementation concept of baculit blended course developed within BleTeach project. GRADUS, 5 (2). pp. 57-66. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_ART_002_Szabo.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A BleTeach projekt (2016-2018) két fő célt tűzött ki magaelé: a. általános cél: a tanártovábbképzés modernizálása digitalis tanulási technikák alkalmazásával. b. sepciális cél: egy model blended (kevert) kurzus kidolgozása az össztanntárgyi olvasástanítás terén, melyet európai tanárképző központok kinálhatnak. A projekt utolsó munkafázisa a a már kidolgozott kurzus megvalósítási koncepcióira összpontosított, beleértve az akkreditációs és a tanúsítvány megszerzéséhez kapcsolódó feltételeket. A fő cél közös minőségi elvárások és elfogadott megvalósítási koncepciók elkészítése volt. Ami a módszert illeti, elemző és koncepcionális (a diplomamelléklet tartalmának, a kurzus által fejlesztett kompetenciáknak a meghatározása) elemeket tartalmazott. A résztvevő partnerek megalkották a maguk nemzeti megvalósítási koncepcióit, saját országuk ide vonatkozó szabályozásainak figyelembe vételével. Jelen cikk a magyar kurzus megvalósítási tervét mutatja be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | blended (kevert) típusú kurzus, tanártovábbképzés, össztantárgyi olvasástanítás |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 15:42 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 15:42 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109658 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |