Lázár, Edit (2018) Követhető-e a Kelet-ázsiai oktatási modell? = Can be follow the eastern-asia education model? GRADUS, 5 (2). pp. 233-242. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_CSC_006_Lazar.pdf Download (779kB) | Preview |
Abstract
Hosszútávú cél: hogyan lehet hatékonyabban motiválni a diákokat a tanulásra, szűkebb téren a matematika tanulására. Rövidtávú cél - ezen cikk tartalma: a japán iskolarendszer hatékonyságának vizsgálata. A japán és a magyar iskolarendszerek ősszehasonlítása. Bemutatni közös elemeit és eltéréseit, mi vehető át, s ha valami gátolt az miért. A gátak feloldásának lehetőségei. Mi az ami alkalmazható rövid távon és mi az amihez hosszabb út vezet. Az irodalomkutatáson kívül a szerző megkérdez ma Magyarországon dolgozó és élő (sikeres) keleti és japán embereket arról, hogy ők hogyan látják saját oktatásukat, miben érzik előnyét és hátrányát. Ők miben változtatnának, illetve milyen tanácsot adnának ma a magyar oktatáshoz.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Japán oktatási rendszer, Magyar oktatási rendszer, Matematika oktatás, Magyar japán módszerek összehasonlítása |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 08:59 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 08:59 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109683 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |