Katona, János (2018) Számítógépes intelligenciával támogatott matematika oktatás = Computer intelligence supported mathematics education. GRADUS, 5 (2). pp. 343-347. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_CSC_020_Katona.pdf Download (457kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2018-2/2018_2_CSC_02...
Abstract
A 2017/18-as tanévtől kezdve megváltoztak az Építészeti Matematika tantárgy paraméterei a Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Karán. A matematika nem az első, hanem a második szemeszterben került sorra, az óraszám a felére csökkent. Kísérletképpen a matematika gyakorlatot a számítógépteremben tartottam, és nagy mértékben támaszkodtam online matematikai feladatmegoldó programokra. Ebben a cikkben a kísérlet tapasztalatait összegzem.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Matematika didaktika Számítógépes intelligencia E-learning |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 14:55 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 14:55 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109701 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |