Földi, Kata and Zombori, Nóra (2017) A kulturális marketing értékelő elemzése a RepTár szolnoki repülőmúzeum példáján keresztül = Comprehensive Analysis of Cultural Marketing in RepTár Szolnok Aviation Museum. GRADUS, 4 (2). pp. 565-570. ISSN 2064-8014
|
Text
2017_ECO_015_Foldi.pdf Download (301kB) | Preview |
Abstract
Jelen munkánkban egy általunk végzett primer kvantitatív kutatás eredményeibe adunk betekintést, melynek elsődleges fókusza a szolnoki RepTár múzeumba látogatók véleményének feltárására irányult. A tömegkultúra körébe sorolt múzeum közé tartozó RepTár repülőmúzeum több évtizedes múltja ellenére a 2016. év szeptemberében történt nyitásának és 21. századi jellegének (élmény- és látogatóorientált) köszönhetően 2016. évben az év turisztikai attrakciója címet nyerte el. Ennek ellenére az ott dolgozók lelkes csapata és a helyi felsőoktatási intézmény oktatói is a jövőbeli sikerek útját kutatják közösen. Ebbe enged rövid bepillantást jelen cikk, amely a további fejlesztési és látogató elégedettség növelési lehetőségeket kutató kérdőíves megkérdezés eredményei közül a fókuszul választottakat emeli ki.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kulturális marketing, múzeum marketing, RepTár Szolnok nonprofit Kft. |
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 17 Jun 2020 12:24 |
Last Modified: | 17 Jun 2020 12:24 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109837 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |