Koltói, Lilla (2016) ,.Ki vagyok én?" — A pedagógusidentitás mérése a Húsz állítás magamról c. teszttel = "Who am i?" - Using the twenty statement test to measure professional identity of student teachers. GRADUS, 3 (1). pp. 142-147. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_1_ART_010_Koltoi.pdf Download (591kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2016-1/2016_1_ART_01...
Abstract
Pedagógusok identitás struktúráját tártam fel. A tartalmi kategóriák kialakításával és a tartalmak elemzésével képet kaphatunk a személyes és szociális alidentitások szerveződéséről. A vizsgálatban a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Karának tanító szakos hallgatói vettek részt (N 2 199). Az eredmények azt mutatják, hogy a szakmai identitás formálása a főiskolán sikeres folyamat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szakmai identitás hallgatói sikeresség tartalomelemzés felsőoktatás |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 24 Jun 2020 15:20 |
Last Modified: | 24 Jun 2020 15:20 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110292 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |