Senkei-Kis, Zoltán (2015) Irodalomterápia a pedagógusképzésben. GRADUS, 3 (1). pp. 161-164. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_1_ART_013_Senkei.pdf Download (81kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2016-1/2016_1_ART_01...
Abstract
Nagyon fontos az irodalomterápia módszerének megismertetése a jövő pedagógusaival, mely színesebbé, érdekesebbé teszi az irodalomtanítást, és általa jobban megérthetik. az egyes korcsoportok problémáit. Az irodalomterápia a pedagógusok személyiségének megújításához is az egyik leghasznosabb módszer.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | irodalomterápia, Pedagógusképzás, csoportmódszer, csoportvezető, személyiségfejlődés |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PN Literature (General) / irodalom általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 24 Jun 2020 15:21 |
Last Modified: | 24 Jun 2020 15:21 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110295 |
Actions (login required)
Edit Item |