Szabó, Norbert (2016) SmartMusic=Smart(er)Music(ian)? GRADUS, 3 (1). pp. 165-172. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_1_ART_014_Szabo.pdf Download (311kB) | Preview |
Abstract
A XXI. század a digitális forradalom és az első digitális nemzedék születésének a kora. A digitalizáció a zeneipart és a Zeneoktatást is alapjaiban rengette meg. A Z generáció tagjai szinte az IKT eszközökkel a kezükben születtek, míg a digitális bevándorló tanárok digitális kompetenciája folyamatos fejlesztést igényel. A változó felhasználói igényeket a piacon található és egyre nagyobb számban megjelenő zenei-, kottázó- és zeneoktató szoftverek is igyekeznek kiszolgálni, olykor alakítani. Tanulmányomban a SmartMusic interaktív zeneoktató program rövid bemutatásának apropóján aktuális zenepedagógiai, módszertani kérdéseket kívánok felvetni, a lövő hangszeres zeneoktatásának egy lehetséges alternatíváját bemutatni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | SmartMusic, Zeneoktatás, IKT eszközök, Z generáció, Motiváció |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 25 Jun 2020 12:26 |
Last Modified: | 25 Jun 2020 12:26 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110413 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |