Ludányi, Zsófia and Domonkosi, Ágnes (2019) A tanár- és a diákszerep megalkotása a pedagógusképzés e-mailezési gyakorlatában. In: PeLiKon. A nyelv perspektívája az oktatásban. A PeLi 1. oktatásnyelvészeti konferenciája, 2018. november 15-16., Eger, Eszteházy Károly Egyetem. (In Press)
|
Text
Ludanyi_Domonkosi_PeLiKon_kotet_tanar_diak.pdf Download (282kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a hallgató-oktató viszony magyar nyelvű levelezési gyakorlatait feltáró vizsgálat eredményeire építve azokat a tipikus levélírói stratégiákat mutatja be, amelyek hozzájárulnak a hallgatói és oktatói identitások alakításához, azaz a tanár-diák szerepeknek a levelezés diskurzusaiban, kölcsönösen formálódó vonatkozásait vizsgálja.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PH Finno-Ugrian, Basque languages and literatures / finnugor és baszk nyelvek és irodalom > PH04 Hungarian language and literature / magyar nyelv és irodalom |
Depositing User: | Dr. Domonkosi Ágnes |
Date Deposited: | 27 Sep 2020 06:57 |
Last Modified: | 27 Sep 2020 06:57 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/114829 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |