Huszka, Noémi and Kinyó, László (2020) A Student-Teacher Relationship Scale mérőeszköz adaptációja és struktúrájának faktoranalitikus vizsgálata = Adaptation of the Student-Teacher Relationship Scale Questionnaire and the Investigation of Its Structure with Factor Analysis. ISKOLAKULTÚRA : PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (6). pp. 67-81. ISSN 1215-5233 (nyomtatott); 1588-0818 (elektronikus)
|
Text
iskolakultura_2020_06_067-081.pdf Download (886kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.6.67
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
Depositing User: | Dr. László Kinyó |
Date Deposited: | 28 Sep 2020 09:06 |
Last Modified: | 26 Jul 2022 07:44 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/115039 |
Actions (login required)
Edit Item |