REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | D | G | H | J | K | N | S | V
Number of items at this level: 29.

B

Bodor, Ákos (2015) A dinamikus egyensúly állapota. Velkey Gábor: Dinamikus egyensúlytalanság. A hazai közoktatási rendszer szétesése, felforgatása és a konszolidáció esélye (MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete, Pécs, Békéscsaba, 2013. 213 o.). Tér és Társadalom, 29 (4). pp. 164-168. ISSN 2062-9923

Bogdán, Péter (2010) Budaörsi pedagógusok a cigányságról. ISKOLAKULTÚRA, XX (1). pp. 157-160. ISSN 1215-5233

Bogdán, Péter (2011) Cigánygyerekek a Köznevelés című folyóirat tükrében (1978-1982). ISKOLAKULTÚRA, XXI (6-7). pp. 61-70. ISSN 1215-5233

Bogdán, Péter (2003) Madarakból lettünk. Iskolakultúra, XIII (6-7). pp. 189-193. ISSN 1215-5233

Bogdán, Péter (2009) Roma Mentor Projekt. TANÍ-TANI: PEDAGÓGIAI PERIODIKA, 14. (51.). pp. 32-35. ISSN 1417-3638

Bogdán, Péter (2006) A "kulturális másság" antológiája. ISKOLAKULTÚRA, XVI (1). pp. 103-111. ISSN 1215-5233

Boreczky, Elemérné and Lukács, István and Nahalka, István and Rácz, Sándor (2010) A kultúraazonos pedagógia felé - a családi szocializáció és a kognitív fejlődés sajátosságai roma családokban = Towards culturally responsive teaching - socialization patterns and cognitive development in Roma families. Project Report. OTKA.

C

Csépe, Valéria (2014) Az olvasás zavarai és a diszlexia. In: Pszicholingvisztika. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 1325-1343. ISBN 978 963 05 9499 8

D

D. Molnár, Éva (2014) Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és környezete. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 29-54. ISBN 978-963-508-751-8

D. Molnár, Éva (2013) Tudatos fejlődés. Az önszabályozott tanulás elmélete és gyakorlata. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 978 963 05 9400 4

Dolgosné Kormos, Judit and Dörnyei, Zoltán and Tartsayné Németh, Nóra and Wein Csizér, Katalin (2007) Nyelvtanulási motiváció az általános iskolások körében: kihívások az Európai Unióhoz való csatlakozás előtt és után = Hungarian school children's language learning motivation: challenges prior and after joining the European Union. Project Report. OTKA.

G

Gazda, István (1977) Mikor jelent meg az első Ratio Educationis? MAGYAR TUDOMÁNY, 22 (5). pp. 369-371. ISSN 0025-0325

Gurzó, Klára and Horn, Dániel (2015) A korai iskolai szelekció hosszú távú hatása. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 62 (10). pp. 1070-1096. ISSN 0023-4346

Gyeszli, Edit and Sántha, Kálmán (2015) Abdukció az osztálytermi interakcióban. ISKOLAKULTÚRA, 15 (12). pp. 19-27. ISSN 1215-5233

Gyukits, György and Karlovitz, János Tibor and Papp Z., Attila (2015) A középsikola-választás szociális háttere a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei nyolcadikos tanulók körében. SZELLEM ÉS TUDOMÁNY (3-4). pp. 40-65. ISSN 2062-204X

Gál, Zita (2015) Az osztályközösségben mért társas pozíció és a tudatelmélet kapcsolata alsó tagozatos diákok körében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (10). pp. 36-47. ISSN 1215-5233

Gáspár, Csaba and Kasik, László (2015) A szociálisprobléma-megoldás, az empátia és a szorongás kapcsolata serdülők körében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (10). pp. 48-58. ISSN 1215-5233

H

Horváth, Endre and Szekeres, Ágota (2015) Tanulói közösségek vizsgálata a Smetry szoftverrel. In: XIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2015. 04. 23-25., Szeged, Magyarország.

Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233

J

Józsa, Krisztián and Cs. Czachesz, Erzsébet and Józsa, Krisztián and Vidákovich, Tibor (2007) A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal = The criterion referenced development of knowledge acquisition based on curricular contents. Project Report. OTKA.

K

Kinyó, László and Bús, Enikő (2015) Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 31-48. ISSN 1215-5233

Kárpáti, Andrea and D. Molnár, Éva and Munkácsy, Katalin (2014) Pedagogising Knowledge in Multigrade Roma Schools: potentials and tensions of innovation. European Educational Research Journal, 13 (3). pp. 325-337.

N

Nánási-Molnár, Anita (2016) Az óvodai nevelési nyelv megválasztásáról Kárpátalján. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 9 (1). pp. 20-35. ISSN 2060-0623

Németh, András (2008) A néptanítói tudás konstrukciója az Elemi népoktatás enciklopédiájában. ISKOLAKULTÚRA (5-6). pp. 86-103. ISSN 1215-5233

S

Szekeres, Ágota and Horváth, Endre (2014) Befogadó közösségek szociometriai sajátosságai, fókuszban az enyhén értelmi fogyatékos fiúk és lányok társas helyzetével. In: XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2014. 11. 06-08., Debrecen, Magyarország.

Szekeres, Ágota and Horváth, Endre (2015) Enyhe intellektuális képességzavarban érintett tanulókat integráló közösségek utánkövetéses vizsgálata. In: A Magyar Pszichológiai Társaság XXIV. Országos Tudományos Nagygyűlése, 2015. 05. 28-30., Eger, Magyarország.

Szekeresné Herbai, Erika and Szekeres, Ágota (2015) Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló „jó” és „rossz” közösségek összehasonlítása. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE. ISSN 0133-1108 (In Press)

V

Velkey, Gábor (2013) Dinamikus egyensúlytalanság: A hazai közoktatási rendszer szétesése, felforgatása és a konszolidáció esélye. MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete, Pécs ; Békéscsaba. ISBN 978-963-9899-74-2

Viczay, Ildikó and Kontra, József (2015) Kisiskolás korú gyermekek úszástudásának és motoros képességeinek fejlesztése úszó foglalkozásokkal Szlovákiában. Iskolakultúra, 2015 (4). pp. 62-77. ISSN 1215-5233

This list was generated on Fri Jul 29 17:56:17 2016 CEST.