Kulman, Katalin (2021) Examining Primary Education Students’ Expertise Concerning the Environmental Impact of Economic Activities and Environmental Catastrophes. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 20-30. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (elektronikus)
|
Text
TP-2021-1-2-02-Kulman_K-article.pdf Download (701kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.2
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GE Environmental Sciences / környezettudomány L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 14 Jul 2021 07:51 |
Last Modified: | 14 Jul 2021 07:51 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127450 |
Actions (login required)
Edit Item |