Zs. Sejtes, Györgyi (2020) Bottom-up/Top-down?/Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 83-95. ISBN 978-963-496-168-0
|
Text
83_95_Sejtes.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.17048/Pelikon2018.2020.83
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
Depositing User: | Tibor Gál |
Date Deposited: | 12 Jan 2021 09:33 |
Last Modified: | 12 Jan 2021 09:33 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/119449 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |