Csiha, Tünde Noémi (2020) Kooperatív filmelemzési módszer a tanulói autonómia támogatására − Gyermeki megismerés és felnőtté válás Guillermo del Toro: A Faun labirintusa című filmjében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 126-134. ISSN 1589-519X
|
Text
14-kepzes_es_gyakorlat-Csiha-TP-2020-03-04.pdf Download (495kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.17165/TP.2020.3-4.13
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PN Literature (General) / irodalom általában > PN1993 Motion Pictures / filmművészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 14 Jan 2021 14:06 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 07:23 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/119597 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |