Bartal, Orsolya and Rajcsányi-Molnár, Mónika (2020) A XXI. századi tanár és a mobileszközök = Teachers of the 21st Century and the Mobile-tools. Journal of Applied Technical and Educational Sciences, 10 (4). pp. 53-66. ISSN 2560-5429
|
Text
122625-53-66_205-Cikk.pdf Download (512kB) | Preview |
Abstract
Napjainkban az elektronikus tér komplexitása meghatározza a nevelési-oktatási intézmények világát is. Megváltozott az információ áramlása, az mobileszközök azonnali hozzáférést biztosítanak intézményes szintén és otthoni környezetben egyaránt. Számos kihívással kell szembenézniük a pedagógusoknak. A mobileszközök tanórai használata, amelyet a BYOD-módszerként ismerhettünk meg, több szinten nyújthat megoldást az elektronikus tanulási környezet kiterjesztésére. A tanulmányban magyarországi általános iskolák tanárainak véleménye kerül bemutatásra a mobileszközök használatával kapcsolatosan. A kutatásban papíralapú és online kérdőíves módszert alkalmaztunk. A minta országos, de nem reprezentatív, azonban érdekes helyzetképet mutat a pedagógusok véleményéről a COVID-19 járványhelyzet előtt és közben.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Dávid Sik |
Date Deposited: | 19 Mar 2021 18:01 |
Last Modified: | 24 Mar 2021 08:44 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/122625 |
Actions (login required)
Edit Item |