REAL

A XXI. századi tanár és a mobileszközök = Teachers of the 21st Century and the Mobile-tools

Bartal, Orsolya and Rajcsányi-Molnár, Mónika (2020) A XXI. századi tanár és a mobileszközök = Teachers of the 21st Century and the Mobile-tools. Journal of Applied Technical and Educational Sciences, 10 (4). pp. 53-66. ISSN 2560-5429

[img]
Preview
Text
122625-53-66_205-Cikk.pdf

Download (512kB) | Preview

Abstract

Napjainkban az elektronikus tér komplexitása meghatározza a nevelési-oktatási intézmények világát is. Megváltozott az információ áramlása, az mobileszközök azonnali hozzáférést biztosítanak intézményes szintén és otthoni környezetben egyaránt. Számos kihívással kell szembenézniük a pedagógusoknak. A mobileszközök tanórai használata, amelyet a BYOD-módszerként ismerhettünk meg, több szinten nyújthat megoldást az elektronikus tanulási környezet kiterjesztésére. A tanulmányban magyarországi általános iskolák tanárainak véleménye kerül bemutatásra a mobileszközök használatával kapcsolatosan. A kutatásban papíralapú és online kérdőíves módszert alkalmaztunk. A minta országos, de nem reprezentatív, azonban érdekes helyzetképet mutat a pedagógusok véleményéről a COVID-19 járványhelyzet előtt és közben.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Depositing User: Dávid Sik
Date Deposited: 19 Mar 2021 18:01
Last Modified: 24 Mar 2021 08:44
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/122625

Actions (login required)

Edit Item Edit Item