REAL

Marketing, menedzsment és pénzügyi esettanulmányok az agrár-, erdő- és élelmiszergazdaságtan területéről

Bíró, Bíborka Eszter and Bíró, Boróka Júlia (2021) Marketing, menedzsment és pénzügyi esettanulmányok az agrár-, erdő- és élelmiszergazdaságtan területéről. Jegyzet . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-046-9

[img]
Preview
Text
Biro-Biro_Marketing_menedzsment_penzugyi_esettanulmanyok_REAL.pdf

Download (10MB) | Preview

Abstract

Az esettanulmány alapú oktatás a gazdaságtudományi gyakorlati képzés egyik leghatékonyabb eszköze. Noha ez a módszer az üzleti képzésben évszázados múltra tekint vissza (Harvard Business School), és egyre nagyobb népszerűségnek is örvend, a magyar nyelvű esetirodalom napjainkban még mindig korlátozott mértékű. Jelen könyv a bemutatott esettanulmányok révén módszertani és tartalmi szempontból is hozzáadott értéket kíván nyújtani a magyar nyelvű gazdaságtani és üzleti képzésben. A módszertant illetően segédeszköz¬ként szolgál elsősorban a marketing, a menedzsment, valamint a pénzügyek elméleti tananyagának gyakorlati alkalmazásában, tartalmi szempontból pedig aktu¬ális és valós vállalati helyzeteket, üzleti lehetőségeket, illetve gazdasági és szakpoli¬tikai konjunktúrát vázol.

Item Type: Book
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok
Depositing User: Beáta Szabó
Date Deposited: 26 Apr 2021 09:51
Last Modified: 26 Apr 2021 09:51
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/124498

Actions (login required)

Edit Item Edit Item