Bíró, Bíborka Eszter and Bíró, Boróka Júlia (2021) Marketing, menedzsment és pénzügyi esettanulmányok az agrár-, erdő- és élelmiszergazdaságtan területéről. Jegyzet . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-046-9
|
Text
Biro-Biro_Marketing_menedzsment_penzugyi_esettanulmanyok_REAL.pdf Download (10MB) | Preview |
Abstract
Az esettanulmány alapú oktatás a gazdaságtudományi gyakorlati képzés egyik leghatékonyabb eszköze. Noha ez a módszer az üzleti képzésben évszázados múltra tekint vissza (Harvard Business School), és egyre nagyobb népszerűségnek is örvend, a magyar nyelvű esetirodalom napjainkban még mindig korlátozott mértékű. Jelen könyv a bemutatott esettanulmányok révén módszertani és tartalmi szempontból is hozzáadott értéket kíván nyújtani a magyar nyelvű gazdaságtani és üzleti képzésben. A módszertant illetően segédeszköz¬ként szolgál elsősorban a marketing, a menedzsment, valamint a pénzügyek elméleti tananyagának gyakorlati alkalmazásában, tartalmi szempontból pedig aktu¬ális és valós vállalati helyzeteket, üzleti lehetőségeket, illetve gazdasági és szakpoli¬tikai konjunktúrát vázol.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok |
Depositing User: | Beáta Szabó |
Date Deposited: | 26 Apr 2021 09:51 |
Last Modified: | 26 Apr 2021 09:51 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/124498 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |