REAL

Szűkmarkúak, szószólók, nagyvonalúak, bajnokok? A magyar online vásárlók ügyfélérték és vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva = Misers, advocates, affluents, champions?. The segmentation oh Hungarian online shoppers based on customer value and opinion leadership behaviour

Nagy, Ákos and Szűcs, Krisztián and Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2016) Szűkmarkúak, szószólók, nagyvonalúak, bajnokok? A magyar online vásárlók ügyfélérték és vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva = Misers, advocates, affluents, champions?. The segmentation oh Hungarian online shoppers based on customer value and opinion leadership behaviour. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 33-50. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
JelKep_2016_4_Nagy_Akos__Szucs_Krisztian__Kemeny_Ildiko__Simon_Judit.pdf

Download (675kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Székely
Date Deposited: 08 Jun 2021 06:02
Last Modified: 08 Jun 2021 15:01
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/126366

Actions (login required)

Edit Item Edit Item