Nagy, Ákos and Szűcs, Krisztián and Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2016) Szűkmarkúak, szószólók, nagyvonalúak, bajnokok? A magyar online vásárlók ügyfélérték és vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva = Misers, advocates, affluents, champions?. The segmentation oh Hungarian online shoppers based on customer value and opinion leadership behaviour. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 33-50. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)
|
Text
JelKep_2016_4_Nagy_Akos__Szucs_Krisztian__Kemeny_Ildiko__Simon_Judit.pdf Download (675kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.20520/Jel-Kep.2016.4.33
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Székely |
Date Deposited: | 08 Jun 2021 06:02 |
Last Modified: | 08 Jun 2021 15:01 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/126366 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |