REAL

Generációk a marketingben. A hazai Jones-generáció és jelenléte reklámfilmekben = The role of generations in marketing. Generation Jones in Hungarian commercials

Bereczki, Nóra and Csordás, Tamás (2016) Generációk a marketingben. A hazai Jones-generáció és jelenléte reklámfilmekben = The role of generations in marketing. Generation Jones in Hungarian commercials. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 51-66. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
JelKep_2016_4_Bereczki_Nora__Csordas_Tamas.pdf

Download (503kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Székely
Date Deposited: 08 Jun 2021 06:05
Last Modified: 08 Jun 2021 06:05
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/126367

Actions (login required)

Edit Item Edit Item