REAL

A mozifilmekben lévő termékmegjelenítések észlelésének nemek szerinti különbségei = Gender differences in the perception of product placements in movies

Varga, Ákos and Zsólyom, Laura (2016) A mozifilmekben lévő termékmegjelenítések észlelésének nemek szerinti különbségei = Gender differences in the perception of product placements in movies. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 67-84. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
JelKep_2016_4_Varga_Akos__Zsolyom_Laura.pdf

Download (489kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Székely
Date Deposited: 08 Jun 2021 06:08
Last Modified: 08 Jun 2021 14:57
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/126368

Actions (login required)

Edit Item Edit Item