Fehér, Ágnes (2020) A korai angol nyelvi fejlesztés tudományelméleti megközelítése és szülői megítélése – Angolul már az óvodában? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1-2). pp. 161-172. ISSN 1589-519X
|
Text
14-Feher_A-article-TP-2020-01-02.pdf Download (990kB) | Preview |
Abstract
A legalább alapszintű angol nyelvtudás ma egyértelműen elengedhetetlen a mindennapi boldoguláshoz. Arról azonban megoszlanak a vélemények, hogy milyen életkorban érdemes elkezdeni az idegennyelvi fejlesztést, illetve tanítást. Egyre több információ áll rendelkezésre a korai évek fontosságáról az idegen nyelvek hatékony elsajátításának tekintetében is. A nyelv és nyelvtanulás különböző aspektusaira a tanuló életkora egyértelműen kihat. A szülők egy része ennek ellenére is fenntartásokkal kezeli a korai idegennyelvi fejlesztést. A kutatásom során azt vizsgálom, van-e összefüggés a szülők iskolai végzettségének szintje, angoltudásának szintje, valamint életkora és aközött, hogy mennyire támogatják a korai angol nyelvi fejlesztést.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 14 Jul 2021 13:50 |
Last Modified: | 14 Jul 2021 13:50 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127486 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |